Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Heratorpets Vinja - 26 februari 2013 23:47

Tycker inte om att vara efter med bloggandet men ibland så blir det så, speciellt när det varit en helg full av aktiviteter.


Igår hade vi ett väldans konstigt väder, det var dimma varvat med sol   . Var kanon att äntligen få se solen lite   . Blev en tur vid Våtmarken igår som blev ca 4,7 km. Det är från igår som bilderna är tagna.


Idag så var dottern här och följde på promenad   . Blev en tur runt i Torshälla som blev nästan 6,5 km.


 

Var riktigt läckert ute igår med frosten i träden.


         

Vinja var busig igår och lekte lite med dottern, eller mera mulade ner henne i snön.


 

Var redigt dimmigt ute.


       

Mera bus.


 

Söta Bozza.


 

Bozza spanar in utkikstornet.


 

Mina söta flicka.


 

Solen syns knappt i dimman.


     

Lite svanar fick vara med på bild också.


 

Lillskruttan.


 

Blå himmel fanns det bakom dimman.


     

Mina fina flickor.


   

Min fina Vinja.


     

Min söta lilla piraya.


 

Så härligt ute.


 

Snö på ett vass.


Jag missade ju en massa bilder på fina Farah igår från uppletandet så dom kommer idag istället.


         

.

Så Annelie, nu är ordningen återställd och det finns bilder på din fina tjej också från i söndags.


Ja så mycke mera har inte hänt idag mera än att jag sovit, gått promenad, lagat mat och sen sovit på kvällen för att orka med att jobba nu i natt.


Börjar tyvärr redan kännas lite segt så jag får hoppas att man orkar hela natten.


Ha det så bra så hörs vi kanske i morgon igen   .

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards