Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 27 februari 2013

Av Heratorpets Vinja - 27 februari 2013 23:45

Åhh vad glad jag var när ja vaknade vid 12-taget och såg att solen sken så vackert ute   . vad man blir glad när det är vackert väder ute   . Varmt var det också, runt 7 plus grader så man blev något varm när man var ute   .


Dagens promenad gick ut mot Kolsta och blev ca 7,5 km. Vi hade även sällskap av Vinjas son och hans matte.

.



       

Mor och dotter busar lite.


 

Söta Bozza.


Vinjas dagliga snörullning, en av många.


   

Bäst att springa när morsan är på hugget.


 

Vinja har sett nått spännande.


 

Min fina flicka.


 

Vinjas fina son.


           

Halvsyskonen busar och har kul tillsammans.


   

Lycka är att dela en pinne.


 

Så fin.


 

Man måste vila lite också.


     

Fina killen.


 

Lillskruttan.


   

Full fart efter syrran.


 

  


 

Min lilla söta tjej.


.

Efter promenaden var det som vanligt dags att fixa mat och försöka sova lite innan jag skulle åka till jobbet. Har haft svårt att sova på kvällarna så man är rätt seg så här på natten   .


Bara hoppas jag får sova bättre idag när jag kommer hem för det är inte kul att jobba natt och vara trött   .


Prognosen säger sol även i morgon   , hoppas verkligen att dom har rätt   .


.


Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards