Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 11 mars 2013

Hela Helgen I Hundenstecken

Av Heratorpets Vinja - 11 mars 2013 22:05

Helgen har jag och tjejejrna tillbringat hemma hos Lena och Bärra. Kom dit när jag slutat jobba på em/kvällen.


.


I lördags så var vi hemma hos Lenas kompis Hea som har Alfabrukets kennel som har valpar efter Aspirants Dekov som även är pappa till våra voffsingar.


.


I söndags så hade vi valpträff med B-kullen, det var Bozza, Bärra, Bosco och Bessie som var med. Två av grabbarna kunde tyvärr inte komma.


.


Blev nåågot många kort tagna, ca 1100 st blev det   . Hade tänkt hunnit fixa alla korten som skulle vara med i bloggen men tyvärr så han jag inte   . Klockan är snart halv 11 och jag ska upp tidigt. Så idag så kommer det några huvudbilder på Raja och hennes valpar. Kommer tyvärr inte ihåg vad valparna heter men får kolla ändå.


.


 

Hassemanns Rymma "Raja"


Här kommer korten på hennes valpar, 10 st blev det. Titta och njut.


.


                   


Så söta dom var hela högen   .


.


Nu är det hög tid att rasta tjejerna och fixa inför morgondagen. Med lite tur så hinner jag fixa med korten från helgens valpträff och från när vi var hemma hos Lena och Bärra i morgon.

 
 
Emma och malte

Emma och malte

11 mars 2013 22:26

Åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh! Så söta :-)

http://cockerkillarnarsvardag.blogspot.com

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

12 mars 2013 12:06

Vilka ljuvliga små varelser!! <3

Sv: Nä, jag tycker inte att det är för långt med 4 km/gång eftersom det inte sker varje dag - speciellt inte när han visar att han klarar av det. Har testat en gång att gå längre, men då syntes det att han var trött, så då fick jag bara honom en liten bit.

Jag gjorde likadant med Bagheera när han var liten, och med tanke på att det senare skulle visa sig att han hade höftledsdysplasi så är jag glad att han blev välmusklad tidigt.

Fjant får växa lite till innan jag utökar den sträcka jag går nu, men i kombination med bus och lek där hemma tycker jag att nivån hålls precis lagom för honom :)

http://www.henrikolsson.eu

 
Monica

Monica

12 mars 2013 17:48

Wow vad mycket bilder du tagit det tar nog tid att gå igenom dom.
Blir riktigt valpsugen när jag ser sötnosarna men går allt vägen har vi tillökning i juni, ska bli kul med valp igen det är ju 8 år sedan.
Ha det bra/Kram

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Kertsin

Kertsin

12 mars 2013 19:11

Ja vad ska man säga...har bara ett stort leende på läpparna. Så ljuvligt vacker man kan vara. Det ser ut som att alla valparna är en egen personlighet. Spännande att följa dem!
Må så gott// Kerstin

http://sagaskillar.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards