Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 7 maj 2013

Av Heratorpets Vinja - 7 maj 2013 23:35

Åkte ut till klubben idag på fm. Började med en kort promenad i skogen   , när vi kom tillbaka så blev det lite träning med tjejerna på appellplanen.


.


Bozza fick träna på lite ingångar, följa övningar, sitt  och ligg stanna kvar och även hålla apporten. Gick riktigt bra   även om hon stördes en del av vad som hände runt omkring.


.


Vinja fick träna på sakta delen på framåtsändande, kryp och sen lite hopp. Även hon skötte sig bra   , men nog finns det en massa att träna på.


I krypet så var det starter vi tränade mest på, har ju några gånger tränat att hon inte ska gå på mina benrörelser och nu så tror hon inte hon får krypa direkt   . Så nu får vi träna på att vi faktiskt ska krypa när kärringen går   .


.


Efter lydnadsträningen så blev det ett litet uppletande för tjejerna. Bägge fick 3 föremål utlagda och det fixade dom kanon bra   . Var föresten första gången som Bozza fick 3 föremål utlagda men det skötte hon galant   .


.


Efter det var det bara att susa hem, tyvärr så hade klockan gått alldeles för fort   . Så det var bara hem med tjejerna och ge dom lunch och sen packe det som jag skulle ha med och sen sticka till jobbet. Han inte ens äta så det fick jag göra direkt när jag kom til jobbet.


.


Blev inte så mycke bilder idag, eller rättare sagt blev inte så mycke bra bilder kvar efter all rensning   . Men dom som blev kvar kommer här. Tyvärr så blev det inget fotande när vi tränade för än har jag inte lärt mig att fota och träna samtidigt än   .


.


 

Lite vackra blåsippor.


 

Full fart på Bozza i skogen.


 

Hon gillar höga höjder lill stumpan.



 

Alla stenar ska upp på, här är efter att vi tränat klart.


 


 

Fina lilla Bozza   .


 


 


 

Lite hopp bilder på Vinja.


 

Vinja med sin kära boll efter avslutad träning.


.


I morgon så är det vändskift så jag får se om det hinns med att blogga då, troligtvis inte men man vet ju aldrig.


Natti natti på er   .



Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards