Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av Heratorpets Vinja - 4 augusti 2013 20:43

Tänkte jag skulle ta en liten paus med bilderna från Enduros kennel läger och lägga in lite bilder på mina tjejer också   .


Idag så har det varit så där super hett igen   så det blev en tur till Jolle basen med Vinja, Bozza och Zäpo för lite simträning   . Vinja och Zäpo har ju simmat länge nu som dom vet ju hur man gör. Men Bozza som från att bara stått i kanten och plaskat i början av sommaren har blivit så super duktig att simma hon också   . Är så stolt över min lilla flicka   .


Blev ett skapligt simpass för dom på drygt 30 minuter så jag tror dom var nöjda   .


Självklart så blev det ett gäng bilder och dom kommer här.


.


 

Zäpo kastar sig i vattnet.


Zäpo njuter i vattnet.


   

Tänker nån kasta min badsak eller.....


 

Härligt i vattnet tycker Vinja.


 

Hela gänget vid stranden.


    

Mitt lilla blötdjur Bozza.


 

Zäpo och Bozza. 


   

Måste du stänka på mig brorsan.


Zäpo.


 

Hela gänget i vattnet.


 

Så fina dom är Vinja och Zäpo   .


   

Men skynda dig då.....Vi vill ju bada.....


 

Min vackra Vinja   . 


   

Söta lilla Bozza   .


   

Hon har blivit så duktig att simma lilla Bozza   .


 

Zäpo och Bozza.


   

Utsikt från bryggan.


 

"Gruppbild" i vattnet.


 

Lillskruttan.


 

Ja är inte trött, det är säkert....


 

Fina killen Zäpo   .


       

Kul att busa med brorsan tycker Bozza.


     

Stiliga Zäpo   .


.


Ja det var dagens bilder från badet. Börjar att jobba i morgon och det känns verkligen inte kul alls   . Speciellt när klockan kommer ringa 4,30....Det är ju ungefär då som jag har lagt mig om kvällarna   .


Så nu gäller det försöka intala sig att man snart är trött   så man kan sova lite innen man går upp   .

Av Heratorpets Vinja - 4 augusti 2013 00:42

Hoppas att ni inte tycker det börjar bli tråkigt med bilder från Enduros kennel läger, för i så fall kan ni sluta här för nu kommer ännu ett gäng bilder där i från.


.



Först ut är Ia med Jurassic LM Dollar.


.


                 


.


Linda med Enduros Clicker.


.


                         


.


Emma och Enduros Diamant.


.


                         


.


Ingrid med Enduros Allti.


.


               


.


Ja det var det för denna gången. Blir garanterat mera bilder en annan dag för det finns ett gäng kvar.


Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards