Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 11 augusti 2013

Av Heratorpets Vinja - 11 augusti 2013 23:12

Usch, ja får nästan skämmas så dålig jag blivit på att blogga   . Ja som jämnt bloggade varje dag och nu blir det på sin höjd en gång i veckan   . Förstår inte, men tiden räcker inte till som jag vill. Hinner inte med att läsa andras bloggar heller, mera än ibland   .


Så om nån har lite tid över så tar jag tacksamt emot den   .


.


Men även om jag inte bloggat så har vi i alla fall gjort nått sen sist   . Vi har hunnit gå en massa promenader   och även tränat en del med tjejerna   . Tycker dom skött sig bra när vi tränat   , Bozza kan ju vara lite okoncentrerad ibland men det kommer väl det också hoppas jag   .


Är ju som sagt lite svårt ta kort på sig själv när man tränar, men här kommer två bilder när Bozza och Vinja tränar hopp.


.


 

Bozza kommer flygande.


 

Här kommer Vinja.


 

Vicky och Texas var också där.


.


I lördags så blev det lite spår. Bozzas spår blev ca 330 m och Vinjas blev 1540 m. Bägge skötte sig bra men hade lite diverse strul men löste det i alla fall så dom kom till slutet. Bozza med alla sina pinnar och Vinja missade 2 stycken.


.


Idag så blev det en promenad med Angie och Zäpo. Bozza och Zäpo hade super kul och for omkring som galningar   . Dom hittade även en massa "väl doftande" vatten pölar som var super kul   .


Vi fick ihop ca 7 km på dagens sväng.


Här kommer dagens kort.


.


   

Fina Zäpo.


 

Vinja med sina barn   .


 

Fina Zäpo   .


 

Mina söta flickor   .


Tossiga Bozza som ska upp på alla höjder.


   

Dragkamp.


 

Bozza och Zäpo   .


 

Zäpo.


   

Fyndade en vattenpöl.


       

Att det är så kul att springa i vatten.


 

Redo för lite race.


   

Se upp nu kommer vi.


   

Men jösses hur många gånger ska vi springa......


 

Fullt ös igen.


En liten tistel får också vara med på bild.


     

Kul att ha dragkamp.


.


Ja mera än så har jag inte att berätta för denna gången. Med lite tur så dröjer det inte en hel vecka tills nästa blogg   . 

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards