Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av Heratorpets Vinja - 13 augusti 2013 20:20

Idag blev det en tur mot Kolsta och runt i skogen. Vet egentligen inte hur långt det blev då Run Keeper säger den var 6,53 km och Sports Tracker 6,94 km. Men mindre än 6,5 km blev det nog inte.


Det var varmare ute än jag trodde det var   , så det blev bara ett litet uppletande för tjejerna med 2 föremål var och det fixade dom galant   .


Kameran var med så här kommer lite bilder från idag.


.



Börjar med lite bilder när tjejerna poserar vid ån.


.


 


 


 


 


.


 

Min lilla skrutta   .


 


   

Fullt ös.


 


 

Skulle kanske börja med utställning i stället   .


 


 

Mina fina flickor   .


   

Man blir törstig av att posera.


 

Utsikt över åkern.


 

Söta Bozza.


 

Min vackra Vinja.


 

Min söta lilla galna Bozza.


 

Den här hittade vi på våran promenad.


 

Som sagt, alla höjder ska man upp på om man heter Bozza.


 

Trivs bra när hon ligger högt.


 


 

Bozza uppletande.


 


 

Vinja uppletande.


.


Ja så har våran dag sett ut. Är snart dags att åka till jobbet så vi får höras mera en annan dag.


Bye Bye   .


Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards