Heratorpets Vinja

Alla inlägg under oktober 2013

Av Heratorpets Vinja - 7 oktober 2013 20:48

Helt otroligt, först bloggar jag inte alls och nu två dagar i rad   .


Idag så blev det en promenad ut mot Våtmarken efter jobbet. Var kanon väder med sol   men det blåste lite.


Tjejerna har fått jobba ordentligt idag   . Blev en promenad på drygt 5,5 km i en skogsbacke så blev det uppletande med 4 föremål var. Sen när vi kom lite längre bort så blev det intervaller i 2 omgångar. Det blev sammanlagt 5 intervaller som blev ca 1800 m sammanlagt, så nu är dom trötta hoppas jag   .


Lite kort passade jag självklart på att ta och dom kommer här.


.


 

Bozza ser ju ut som värsta travhästen   .


   

Lite bus med morsan.


Poserar vid vattnet.


   

Min lilla sötnos   .


Vad gör du morsan....


   

Mera bus.


 

Bozza ute och spanar på bryggan.


   

Här var perfekt att göra ett litet uppletande.


   

Bozza i uppletande rutan.


 

Min duktiga Vinja. 


 

Duktiga tjejer efter dagens uppletande   .


     

Nyfiken Bozza ska upp på allt som går att gå upp på.


 

Bozza i en av intervallerna.


 

Vinja med sin boll när hon springer intervaller.


 

Liten paus på gärdet.


     

Min lilla tossa.


Min fina Vinja.


   

Posering vid ån.


 

Lekte lite med en av bilderna.


 

Min söta busiga lilla tjej   .


 

Men hallå.....Hur sitter du egentligen....


   

Min fina Vinja   .


.


Ja ni, nu har jag bloggat 2 dagar i rad....Helt otroligt   . Kan inte lova när det blir nästa gång men jag ska försöka att det blir så jätte långt mellan gångerna   .


Ha det så bra nu där ute   .

Av Heratorpets Vinja - 6 oktober 2013 22:30

Jösses vad länge sen jag var här och bloggade....Ja skäms verkligen   .


Kommer tyvärr inte ihåg allt vi gjort sen sista bloggen men vi har både tränat en massa och gått en massa promenader, både själva och med sällskap.


Vi har tävlat också, det var förra söndagen 29/9 i Nyköping. Var tyvärr den sämsta tävlingen vi någonsin gjort   . Vi nollade framåtsändandet och hoppet. Fick bakspår och missade 3 pinnar. Så ni förstår att resultatet blev där efter. Hur vi fick en godkänd tävling på det resultatet är för mig en gåta   men vi slutade på 423 poäng och blev godkända.


.


Vi gick en sväng mot Våtmarken för ett tag sen, men det blev lite skumt så där i från kommer nu dom bilderna.


.


 

Härligt med solnedgång.


 

Lerklumpar är mums tycker Vinja, eller också retas hon bara med dottern   .


   

Bozza hittade en egen lerklump.


.


Vi har varit ute på promenad med Vicky och hennes grabbar 2 dagar i rad och här kommer lite bilder från dom promenaderna.


.


 

Hela gänget.


 

Molle.


 

Happy, Molle och Vinja.


 

Bozza.


 

Happy och Bozza.


   

Molle.


 

Bozza och Vinja siktar in sig på Happy.


 

Bozza i höga gräset.


 

Texas i höga gräset.


 

Vicky lurade ut oss bland värsta riset i skogen.


 

Texas, Vinja och Bozza.


 

Självklart blev det en grupp bild också. Molle, Happy, Vinja, Bozza och Texas.


 

Gänget poserar på stenen. 


.



Här kommer lite bilder från när vi gått här hemma i Torshargs skogen. Har även blivit uppletande några gånger och lite intervaller några gånger nere på Torsharg.


.


 

Så vackra färger på träden.


Utsikt vid udden.


.


Här kommer ett gäng bilder när tjejerna poserar bland höstlöven.


.


             

Mina fina flickor   .


 

Lite uppletande har det blivit.


     

Det är kul att ha dragkamp.


 

Min söta lilla Bozza.


 

Mina älsklingar.


 

Spanar lite.


.


Vi har även hunnit med några promenader i Vilsta, men tyvärr inte så mycke bilder från det. Bara när tjejerna poserar i solen i skogen.


.


   

Mina söta tjejer   .


.


Idag så har vi varit i Kjula skogen med Ingrid och spårat o gjort uppletande.


Både Bozza och Vinja klarade både spår och uppletandet bra   . Tyvärr inga bilder, jo bara med mobilen så dom hamnar inte här.


.


Måste nog skärpa till mig med bloggen för man kommer ju inte ihåg vad man gjort när man bloggar så sällan. Ska försöka skärpa till mig men jag kan inte lova nått   .


Nu är det i alla fall hög tid göra ordning inför morgon dagen då klockan ringer 4,30   . Så ska man hinna sova nått är det bäst sätta fart och göra sig klar.


Ha det så bra och sköt om er alla   .



   

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards