Heratorpets Vinja

Alla inlägg under november 2013

Av Heratorpets Vinja - 2 november 2013 23:10

Så skönt med ledighet och sovmorgon   . Gick väl upp runt halv 10, men eftersom jag somnade runt halv 3 så blev det kanske ändå inte så mycke sömn   .


Tog det lite lugnt på fm och åt frukost och slö tittade lite på Tv   . Sen blev det en tur med tjejerna i skogen   , blev bara en enkel promenad utan aktivitet för vi skulle åka iväg sen.


Var riktigt bra väder idag och även lite sol   . Blev en väldans massa kort idag och även en hel del efter slut rensningen också så jag får väl varna redan nu för många bilder   .


.


 

Ska vi busa då....


 

Akta dig morsan för nu tar jag dig...


 

Full fart på morsan.


     

Mera roligt bus. 


 

Min söta lilla Bozza   .


 

Full fart på Bozza.


 

Min fina lilla Vinja   .


           

Blev en väldans massa busbilder idag   .


 

Lite brygg spaning.


Som sagt, mycke lek och bus blev det idag.


   

Min fina Vinja   .


 

Bozza poserar i skogen.


 


 

Solen kom fram i skogen och då måste det självklart fotas lite   .


 

Dragkamp är kul.


 

Bozza har fyndat en bra pinne.


 

Vinja har börjat fälla....


 

Lite stubb posering blev det också.


   

Sötnosar   .


.


Blev lite huvudbilder också, men hade svårt att välja så det blir flera.


.


 


 


   

Min söta lilla tjej.


 


 


Fina Vinja.


.


Det var dagens bilder, hoppas ni orkade hänga med ända hit ner.


Hoppas ni haft lika bra väder hos er som vi haft här   . Vet inte än vad som händer i morgon, men nått ska väl hända i alla fall   . 






Av Heratorpets Vinja - 1 november 2013 23:11

Då var sista em avverkad och det blir några dagars ledighet   . Får hoppas det blir bra väder så man kan hinna både gå långa promenader och ev spåra/göra uppletande.


Blev en lite längre sväng idag mot igår, blev drygt 5 km   , självklart blev det ett litet uppletande med 4 föremål var till tjejerna. Var lite lat så det blev inget vallat utan jag gick bara runt en korridor och la alla på rad längst ut. Hade inte tid att valla så det var bara att improvisera lite   .


Solen kom fram små stunder, men tyvärr inte så länge   . Men vi klarade oss från regnet i alla fall för det började när vi var nästan hemma.


Lite bilder från våran lilla tur kommer här.


.


 


   

Dagens promenad började med lite bus.


   

Sen blev det lite posering.


 

Jaha, det ska fotas igen....


 

Bozza spanar in morsan.


 


 


 

Sen blev det mera bus.


 

Bozza hittade en god stubbe.


 

Vinja vill också vara med och leka.


 

Allra helst vill hon ha den för sig själv.... 


 

Ge faan i min pinne morsan.....


Hmm, om jag skulle ta med mig pinnen kanske....


 

Kolla matte, jag har den   .


    

Hallå, kan nån hjälpa mig kanske....Den var ju attans svår att bära.....


 

Men kan du ligga stilla då medans matte ska fota oss....


 

Mina duktiga tjejer efter dagens uppletande.


.


Ja det var våran fm det, hinner ju inte så mycke när man jobbar em. Fast just nu när det blir mörkt så fort om kvällarna så föredrar jag nu att vara ledig förmiddagen när det är ljust ute.


Ha det så bra alla där ute så hörs vi kanske i morgon igen   .

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards