Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 1 december 2013

Idag Har Det Blåst Halv Storm Ute

Av Heratorpets Vinja - 1 december 2013 22:24

Även idag har det varit helt underbart väder med sol   . Hmm, kanske i såå underbart för det har blåst som f_n ute   . Tur man inte är någon lättviktare när det är sånt väder ute   .


Vi åkte i alla fall till Kjula för jag tänkte att tjejerna skulle få varsitt spår och lite uppletande. Spåret kunde vi glömma för det blåste hur mycke som helst   , sen mötte vi sökgänget och eftersom jag inte var dom varit kändes det lite dumt att chans med både blåsten och sen inte vart dom varit.


Istället så vallade jag av en ruta till tjejerna så dom fick varsitt uppletande med 4 föremål var. Dom var jätte duktiga bägge två och hittade alla sina saker   . 


Efter uppletandet så gick vi en promenad   , det blev en sväng på ca 5 km. Var ingen mening att gå längre för då hade det hunnit bli mörkt innan vi kommit tillbaka.


Lite bilder från eftermiddagens ute vistelse kommer här.


.


Börjar med ett gäng bilder när Bozza gör uppletande.


         

Min duktiga lilla flicka   .


.


Sen lite bilder från Vinjas uppletande.


       

Min fina duktiga Vinja   .


 

Är vi redan klara.....


 

Mina fina tjejer       .


Vinja anfaller dottern.


 

Ja vill också ha en pinne morsan.


     

MEN HALLÅ.....JA VILL OCKSÅ HA PINNEN MORSAN!!!!!!


 

Lillskruttan. 


 

Vinja demolerar en pinne.


 

Men hallå där....Inte lipa åt fotografen.....


 

Men kommer ni nån gång då.....


 

Min söta Vinja.


 

Bozza på upptäcksfärd.


Hittade en liten glänta där solen tittade fram och självklart så fick tjejerna posera lite   .


.


           

Var lite konstigt sken så bilderna fick lite annorlunda färger.


 

Min lilla sötnos.


.


Efter att promenaden var klar så blev det lite shopping och efter det hem och laga en massa mat. Gör ju em mån-ons och jag varken hinner eller har lust laga mat på fm innan jag börjar. Så det blev ca 3 timmar vid spisen nu på kvällen   .


Min plan är att i alla fall försöka komma i säng lite skapligt i kväll   . Är så trist behöva stressa på fm när man ska hinna gå promenad innan jag börjar jobba. Får väl hoppas att solen lyser lika vackert i morgon   , fast helst utan blåsten då tack   . 




  

 
 
Malin

Malin

2 december 2013 08:53

Vi hade också storm igår , huvvaligen vad det blåste och yrde ute.
Idag ser det ut att bli en fin dag, solen e på g upp nere vid vattnet och det är bara 1,9- ute :)
Jätte fina bilder.
Ha en fantastisk vecka nu.
Kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Ute på landet med hundar & höns

Ute på landet med hundar & höns

3 december 2013 15:27

Saknar vår Valentina när jag ser dina tjejer. Hon var en Schäfer blandras tik.

http://www.annaslantligaliv.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards