Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 3 december 2013

Av Heratorpets Vinja - 3 december 2013 23:45

Måste ju först börja att säga GRATTIS till Bozza och alla hennes syskon på 18-månaders dagen   . Jösses vad tiden går fort.


I måndags så blev det en promenad ut mot Viggeby med tjejerna som blev ca 6,5 km. Det var delvis sol   men tyvärr mest mulet   .


Blev en hel del fotandes som vanligt som kommer strax.


Måndagen slutade tyvärr inte så bra   . När jag var på väg hem från jobbet så ringer Per och säger han är jätte dålig   och måste till Akuten. Det var bara vända och hämta honom och köra upp. Det var ett njurstens anfall som han fått. Fick smärtstillande direkt när han kom upp och sen blev det en massa väntande på doktorn o strax efter halv 3 i natt var vi hemma.


Så idag har det inte blivit någon promenad alls för tjejerna för jag har varit jätte trött   .


Förhoppningsvis kan vi ta igen det i morgon   , om jag nu kan komma i säng i tid idag   .


Här kommer i alla fall bilderna från promenaden i måndags.


.


 

Lite bus och dragkamp.


 

Bozza.


 

Vinja.


 

Vinja hittade en bra pinne.


     

Mina fina flickor   .


 

Lite av solen såg man.


 

Liten Bozza.


   

Håller koll på morsan.


   

Min fina flicka   .


Va vill du nu då.....


         

Stilstudie av lite bus.


 

Bozza på språng.


 

Mera bus.


 

Sötnos.


Här kommer ett gäng bilder där tjejerna poserar. Har rensat en massa men dessa blev kvar och jag hade svårt att välja så därför kommer alla.


.


             

Mina små sötnosar.


 

Min söta lilla Bozza.


 

Min vackra Vinja.


     

Dom han med lite mera bus innan vi kom hem.


.


Ja då är jag i kapp igen då. I morgon kväll kommer Lena och grabbarna för på torsdag fm ska Bozza och Bärra höftleds röntgas, huu vad pirrigt det är   . Ni får hålla tummarna att det går bra   .


Nu har klockan precis passerat halv 1 så ska jag hinna sova nått så är det nog dags börja hitta till sängen.


Ha det så bra och natti natti på er   .

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards