Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 15 december 2013

Hälsat På Enduros G-Kull

Av Heratorpets Vinja - 15 december 2013 22:31

Usch vilket tråkigt väder vi haft idag   , det har varit grått och regnat så gott som hela dagen   .


Har varit hemma hos Ingrid idag som har Enduros kennel och kollat på hennes G-kull som idag är 4 veckor. Det är 1 hane och 2 tikar. Oj vad söta dom var   , det är nästan så det suger lite i valptarmen   .


Jag fotade självklart en del, men det är verkligen inte lätt att fota inne   . Men det får bli som det blir, en del är okej och vissa lite mindre bra men ni får stå ut   .


Hanen som är grå är ju inga problem se vem det är   , men tjejerna som bägge är tecknade är himla svårt att se skillnad på. Så jag tänker inte ens försöka skriva vem av tikarna som är vem utan ni får bara helt enkelt bara kolla på bilderna.


.


 

Lilla Granit har hittat ett bra ställe att sova på.


     

Tror detta är den som kallas Lillan.


 

Matdags.


     

Det är jobbigt att vara modell tycker Granit.


 

Hela familjen.


 

Skönt att ha mamma som huvudkudde.


 

Söta Granit.


       

Tror detta är den som kallas Storasyster.


 

Granit.


 

Sötis.


   

Storasyster.


       

Tror detta är Lillan.


 

Granit har en skön stil.


     

Kan vara Lillan.


 

Granit använder syrran som pall. Tyvärr suddig men ja tyckte den var häftig.


 

Mor och son   .


 

Söta Granit   .


Om jag låtsas sova tror ni hon slutar fota då.....


   

Så trött.


 

Kan man få sova i fred eller.....


.

Ja det var dagens bilder på dom små sötnosarna   . Här har det tyvärr varit vilodag för tjejerna för jag hade ingen lust att gå promenad i blåst och regn   . Bara hoppas det blir bättre väder i morgon   .

Någon sol blir det väl inte men har vi tur så slipper vi blåst och regn i alla fall.


Ha det så bra där ute, om jag lyckas ta några kort i morgon så blir det kanske en liten blogg innan jag åker och jobbar. Har natt vecka nästa vecka.


Natti natti   .      





 
 
Ingen bild

Carraz matte

17 december 2013 00:17

Åh,suck, vilka söta små !
Bilderna är så bra så jag känner nästan den under bara "valpdoften"! Blir riktigt sugen på en valp igen men det får vänta ett tag till.

 
Malin

Malin

17 december 2013 15:26

Åh jösses vad sugen jag blev på valp nu :D guuuuud så söta dom små liven är!
Tack för att du delar med dig av så fina bilder.
kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Annica,Älsa o Ästher

18 december 2013 05:59

Meen ååå såå söta :-) bilderna blev ju jättebra ju :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards