Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 22 december 2013

Promenad Med Uppletande & Hälsat På Enduros G-Kull

Av Heratorpets Vinja - 22 december 2013 23:45

Idag så har solen lyst så vackert   , men tyvärr till ingen nytta då det blåst halv storm ute   . Så det blev bara en kortis på ca 2 km för tjejerna med varsitt uppletande med 4 föremål var.

Dom var så duktiga bägge två och hittade alla sina saker   .


Lite bilder från våran korta sväng och uppletande kommer här.


.

       

Full fart på tjejerna som alltid.


 

Ni ser vad det blåste ute.


 

Bozza uppletande.


 

Vinja uppletande.


 

Tjejerna poserar vid ån.


   

Mina fina flickor   .



Efter promenaden så åkte jag hem till Ingrid och myste lite med valparna som nu är 5 veckor. Dom är så söta   och det börjar bli mycke fart på dom   .


Självklart blev det även idag en väldans massa bilder, tyvärr så är det himla svårt att få riktigt bra bilder inne   , men det kan jag tyvärr inte rå för.


Måste väl varna för att det är VÄLDIGT mycke bilder. Den ända jag helt klart känner till är ju den gråa hanen Granit, dom två tjejerna är tyvärr lite svårare se skillnad på i alla fall för mig   .


.

           

Granit.


 

Ingrid med en av tjejerna.


Det är jobbigt att vara fotomodell. Tror detta är Lillan.


 

Granit har hittat en kampdutt.


   

Jag släpper inte....


   

Han är så söt lilla Granit.


   

Lillan har dragkamp.


 

Tror detta är Lillan.


       

Lillan busar med en lök.


En trött Storasyster.


   

Lite mera Granit.


   

Söta Storasyster.   


 

Ha ha, sluta kittla mig   .


 

Storasyster.


 

Granit och Lillan, tror jag.


   

Storasyster leker med löken.


    

Jösse vad det är jobbigt att vara modell tycker Storasyster.


Granit och en av tjejerna i busar tagen.   


 

Men hallå....ni sitter ju på mig.....


   

Granit busar med löken.


.

Hoppas att ni orkade kolla på alla bilderna. Ibland är det svårt att välja och då blir det tyvärr lite många. Men jag hoppas att ni överlevde ändå   .


Det var meningen det skulle blivit en promenad på em/kvällen med tjejerna men det blåste lika mycke på kvällen så vi får hoppas på bättre väder i morgon   .



 

 
 
Ingen bild

Tom

23 december 2013 05:23

Fina bilder A-M!! :)

 
Malin

Malin

23 december 2013 10:07

Riktigt fina bilder :)
Önskar dig och din familj en riktigt trevlig och mysig jul!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
BMW o Arlo

BMW o Arlo

23 december 2013 23:04

Åh, vilka mysiga valpfoton! Jag som nyss har haft en kan riktigt känna pirayatänderna :-)

http://www.arlosfoton.blogspot.com

 
Berit E

Berit E

23 december 2013 23:22

Underbara valpfoton!
Vi önskar er en riktigt God Jul!
Berit E och Kasper

http://kasperian2.blogspot.se

 
Mia och Greta

Mia och Greta

29 december 2013 17:04

Vilka underbara bilder som vanligt. Länge sedan jag var inne och kollade nu :-)
Jag har tyvärr helt kommit av mig :-( Vi får se vad framtiden utvisar.

http://www.razzeltrazzel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards