Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 3 februari 2014

Av Heratorpets Vinja - 3 februari 2014 23:45

Har varit på jobbet idag och det gick väl rätt okej. Visst känns det att man inte är helt frisk men det går framåt i alla fall   .


Hade lite att uträtta på fm så det blev bara en sväng ut till udden och tillbaka för tjejerna. Får Hoppas det blir längre i morgon.


Även om vi inte gick långt så fick kameran följa med   , var tyvärr inte så kul väder men lite bilder får ni självklart se.


Här är bilderna från våran lilla sväng.


.

 

Lite bus.


 

Här var det spännande.


 

Vinja älskar att snörulla   .


   

Men Vinja då, inte äta jord heller....


 

Ser nått läbbigt på andra sidan ån.


 

Vinja har också sett det....


     

Full fart.


 

Min fina flicka.


         

Mycke bus blev det.


 

Full fart.


 

Sötnosar   .


 

Min fina Vinja   .


 

Mitt lilla bustroll Bozza   .


 

Hallå morsan jag vill också ha boll.....


 

Fina flickor.


 

Vinja har siktat in sig på något.


 

Ja vill också ha pinne....


 

Tjoohoo.


 

Attack på morsan.


 

Min söta flicka   .


.

Ja det var det som hänt här på fm. Vad som händer i morgon får vi se då.


Ha det så bra och natti natti    

 

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards