Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 8 februari 2014

Av Heratorpets Vinja - 8 februari 2014 21:40

Ja då ska jag väl försöka få ihop en liten blogg då. Blir en sammanfattning av våra dagar. Tyvärr så har väl aktivitets nivån inte varit så hög   , men mår man inte bra är det tyvärr svårt göra det man skulle vilja.


Onsdag: Då var Bozza på Strömsholm och fick ett träningspass i Treadmillen igen. Det blev ett pass på 20 min utan paus.

Började med 4-5 min uppvärmning, sen 5 min skritt med Jet Stream, sen trav i 6 minuter och avslutades med 4-5 min nervarvning.


För Vinjas del blev det tyvärr vila då jag skulle jobba em och han inte med någon promenad   .


Här kommer några bilder på Bozza i Tredmillen.


.

   


.

Torsdag: Blev bara en liten sväng ut till udden och tillbaka på ca 2 km då jag var rätt seg   .


Fredag: Kände mig lite piggare då så vi lyckades få ihop en promenad på ca 4,5 km   . Blev även ett litet enkelt uppletande med 4 föremål var. Det gick kanon för både Vinja och Bozza   .


På kvällen så var det dags för simträning för tjejerna   . Ca 30 minuter var dom i vattnet.

Vinja fick 2*15 ggr intervaller i Jet Streamen och lite hopp från rampen.

Bozza hoppade mest från rampen vilket verkade var jobbigare än bara simma omkring som morsan gjorde.


Här kommer lite bilder från våran promenad med uppletande.


.

 

Busig Bozza.


   

Ta mig om du kan morsan.....


 

Hallå, kom igen då....


     

Mycke spring i benen har hon Bozza. 


 

Min fina Vinja. 


     

Uppletande med Bozza.


     

Uppletande med Vinja.


.

På kvällen så var vi ju och simmade och här kommer det lite bilder från den träningen.


.

 

Bozza kastar sig ut i vattnet.


 

Mina söta flickor.


   

Bozza.


 

Tjoohoo vad kul det är tycker Bozza.


         

Mor och dotter i bassängen.


   

Mycke hopp blev det för Bozza.


 

Bozza.


   

Vinja.


   

Blötdjuret Bozza.


 

Min söta lilla tjej.


   

Mor och dotter.


 

Mamma, mamma....Kolla nu när jag hoppar.....


 

Visst är jag duktig mamma.....


     

Vinja hoppar från rampen.


     

Bozza den lilla galningen är också hoppglad.


 

Tar en liten kort paus.


 

Akta dig nu morsan för jag ska hoppa.


 

Ett sista skutt med Bozza.   


.

Idag lördag: Blev en promenad här omkring som blev ca 5 km. Lyckades även idag få till ett uppletande för tjejerna med 4 föremål var.

Bägge var jätte duktiga och hittade alla sina saker   .


.

 

Mina duktiga flickor efter dagens uppletande.

.

Ja då var jag ifatt igen då   , får se hur länge jag kan hålla det nu då   . Får hoppas jag klarar det för det blir enklare blogga varje dag än försöka komma ihåg flera daga vad man gjort   .


Hoppas att ni alla haft en bra lördag   .

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards