Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 10 februari 2014

Av Heratorpets Vinja - 10 februari 2014 02:36

Då det var ett riktigt skit väder ute idag så blev det en promenad utan kameran. Men mobilen är ju alltid med så därför blir dagens blogg från mobilen.

Ja hoppas verkligen nu att korten och filmerna ja tänkt lägga i bloggen funkar.

Blev en promenad idag på ca 4.5 km, det blev även uppletande för tjejerna med 4 föremål var. Efter det så blev det Intervallträning på Torsharg, 4 intervaller som sammanlagt blev ca 1200 meter.

Nu hoppas jag verkligen att det funkar att få med lite bilder.

Tjejerna väntar på att få göra uppletande.

Duktiga tjejer efter dagens uppletande.

Vinja med ett av föremålen.

Min söta lilla Bozza ?

Min fina kloka Vinja ?

Jaha, nu var det meningen att ja skulle visa några filmsnuttar när tjejerna gjorde intervaller och uppletande. Men jag hittar inte hur man gör :-(

Får väl fixa det på datorn i morgon och hoppas det funkar där.

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards