Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 17 februari 2014

Av Heratorpets Vinja - 17 februari 2014 20:45

Vilken kanon väder vi haft här idag med sol hela dagen   . Tyvärr så han vi inte utnyttja den så mycke för Bozza skulle träna i Treadmillen kl 14,00. Så det blev bara en kort rastning men en väldans massa kort han jag med i alla fall   .


Ska strax åka och jobba så det blir mera bilder än text, eller det blir det ju nästan alltid   .


.

 

Här finns det kanske nått spännande....


 

Vinja smyger...


 

Och anfaller....


         

Bus.


 

Kollar in en brygga.


   

Brunnar är också spännande.


   

Min lilla plutta.


 

Gruppbild vid ån.


 

Bozza   


 

Vinja   


   

Mina fina flickor.


   

Mera huvudbilder.


 

Fina tjejen.


   

Mattes raring   


 

Bäst passa på att fota medans det är sol.


 

Sötnosar.


 

Min söta Bozza.


     

Min fina kloka Vinja.


   

Bozza i Treadmillen.


.

Dagens pass i Tredmillen blev 25 min, 5 min uppvärmning, 15 min trav varav 5 min med Jet Streamen och till sist 5 min nervarvning.


Hon var så duktig min fina flicka   och inte speciellt trött heller så hon har nog rätt bra kondis ändå lilltjejen   .


Ha det så bra ni alla för nu åker jag och jobbar. 





Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards