Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 19 februari 2014

Av Heratorpets Vinja - 19 februari 2014 20:32

Igår blev det bara en enkel promenad utan intervaller och uppletande, kändes lite konstigt måste jag säga   .


Blev en sväng på ca 6 km och vi gick ut mot Våtmarken. Självklart så blev det en hel del fotande   .


Idag så blev det en sväng på ca 4 km med 4 intervaller som sammanlagt blev ca 1200 meter. Hade ingen kamera idag för jag var lite sen och ska man fota en massa tar ju promenaden ännu längre tid   .


Ska snart åka till jobbet så jag hinner inte skriva mera utan här kommer gårdagens bilder.


.

     

Promenaden börjar som vanligt med lite bus.


 

Vinja ligger och spanar in Bozza.


 

Söta schäferrumpor.


 

Bozza på upptäcksfärd.


     

Min söta lilla tjej   . 


 

Lillskruttan.


 

Du morsan, kan man klättra här tror du.....


 

Utforskar lite galler.


.

Här kommer en bildserie på en svan som kom och var kaxig mot en annan svan. Var lite häftigt att se.


.

             

Japp, då var man herre på täååan igen då....


 

Vinja kollar in svanen.


 

Min fina Vinja   .


   

Tjejerna poserar vid Våtmarken.


.

Ja det är vad som hänt här, man hinner tyvärr inte så mycke när man jobbar natt   .


Har nu 2 nätter kvar och jag hoppas dom går bra när man inte sovit så bra. Med lite tur kommer jag i säng lite tidigare i morgon, eller tyvärr troligvis inte   .

    

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards