Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 3 mars 2014

Av Heratorpets Vinja - 3 mars 2014 22:15

Får bli en liten sammanfattning igen då när jag som vanligt ligger efter   .


I lördags så åkte vi till Kjula och spårade, även Angie och Zäpo var med.


Bozza fick ett spår som var ca 830 meter långt med 4+slut. Det gick kanon och hon hittade alla pinnarna   .

Vinjas spår blev ca 880 meter långt med 7+slut. Även hon skötte sig kanon    fast det traskat en massa folk i hennes spår   .


Blev inte några kort på tjejerna när dom spårade men här kommer lite kort på Zäpo när han spårade.

Eftersom klockan är mycke så skriver jag inget utan ni får alla bilder när Zäpo spårade i en följd.


.

             



Här kommer lite bilder på Angies nya hund Rut.


.

       


 

Tomi, Rut, Angie och Zäpo.


.

I söndags blev det åter igen lite spår i Kjula för tjejerna.

Bozza fick ett 1000 meter långt spår med 6+slut som även då gick jätte bra   .


Vinjas spår blev lite drygt 1200 meter med 7+slut med 3 spetsvinklar som även det gick kanon   . Och vi slapp även en massa folk i spåret   .


Passade även på att göra ett uppletande med tjejerna. Dom fick 4 föremål var som även det gick bra   .


.

 

Bozza är redo att börja spår.


 

Mina duktiga flickor efter spåret   . 


 

Min fina Vinja.


 

Sötnosar.


     

Bozza uppletande.


     

Vinja uppletande.


 

Mor och dotter har dragkamp.


 

Lillpluttan.


.

Idag måndag så blev det en promenad med Zäpo o familj. Blev en sväng på ca 7,2 km med en massa bus.


Här kommer det lite bilder från promenaden.


.

 

Zäpo och Bozza busar.


 

Man ska var högt så man ser tycker Bozza.


 

Lite blå himmel han vi se.


 

Vad då...ja springer väl inte i geggan....


 

Hela gänget.  


 

Mattes sötnos.


 

Full fart.


   

Att det är så kul att leka i geggan.


 

Bergsgeten Bozza.


   

Bozza och Zäpo.


 

Vinja med sina fina barn.


 

Dragkamp.


 

Godisutdelning.


 

Vinja, Bozza, Zäpo och Rutan.


.

Ja då var man ifatt igen då, får hoppas jag hinner hålla det också.


Nu är det hög tid att försöka sov, om det nu går för den hemska hostan jag har om nätterna   . I natt så sov jag nog max 2 timmar sammanlagt på hela natten, hoppas verkligen det blir mera i natt.


Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards