Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 5 april 2014

Av Heratorpets Vinja - 5 april 2014 01:15

Det blir tyvärr lite sällan med bloggandet just nu   , men jag har jobbat natt denna vecka och då räcker tyvärr inte tiden till. Men det har tagits en väldans massa kort under veckan så jag får varna redan nu att det blir mycke.


Ja då ska jag försöka sammanfatta veckan då.


I söndags blev det en promenad på ca 6 km med uppletande för tjejerna. 4 föremål var och dom skötte sig kanon   .


.

 

Bozza spanar på bryggan.


 

Min fina tjej   .


 

Väntar på att få springa.


   

Full fart.


Väntar på att få göra uppletande.


     

Bozza uppletande.


 

Min duktiga Bozza.


       

Vinja uppletande.


 

Duktiga tjejer efter dagens uppletande   .


.

På kvällen så blev det en cykeltur på ca 4 km för tjejerna. Var Bozzas första cykeltur och hon skötte sig bra   , dom var lösa nästan hela tiden.

I måndags så blev det en vilodag då bägge såg lite trötta ut   .


.

 

En trött Bozza.


I tisdags så blev det en sväng i skogen på ca 7 km. Tanken var att vi skulle leta efter vilt och träna att inte jaga....Men inte ett ända rådjur såg vi så den träningen var ju alla annat än lyckad   .

Men en väldans massa bilder blev det i alla fall och dom kommer här. 


.

 

Bozza vid ån.


 

Hmm, hon ser ju inte riktigt nykter ut   .


 

Lite poserande, testade en annan inställning på kameran.


 

Påminner lite om Ferdinand här..... 


   

Mor och dotter studerar en rot.


 

Lillpluttan.


 

Min fina Vinja.


 

Roten är fortfarande med.


   

Dragkamp.


 

Sötnos.


 

Pinnar är kul.


 

Ja tänker INTE posera.....


     

Min söta Bozza.


   

Mor och dotter.


 

Bozza hittar gärna på andra saker när det ska poseras.


     

Min fina Vinja.


I onsdags så var det träning i Treadmillen för Bozza, sammanlagt 30 min. 5 min uppvärmning, 15 min trav i Jet Stream, 5 min skritt i Jet Stream och 5 min avskrittning.


Efteråt blev det bara en kort sväng på 2 km med tjejerna för jag skulle hem och äta o sova inför natten.


.

Bozza i Treadmillen.


.

Här kommer lite bilder från den lilla promenaden.


.

 

Pluttan.


   

Bozza i profil.


   

Vinja.


 

Bozza kollar in vattnet.


 

Hej kompis....Vem är du i vattnet....


   

Lite bus.


 

Min fina tjej.


.

I torsdags blev det en promenad på ca 6,5 km i skogen för att leta lite vilt. Självklart hittade vi ingen då heller så det är verkligen inte lätt att träna   .  Hade tyvärr ingen kamera med mig då jag inte orkade släpa den, sen hade jag ju redan tagit så mycke bilder under veckan.


I fredags så blev det en cykeltur på 5,4 km. Gick kanon även idag, hade tyvärr inte kameran med mig.


Ja då ska jag väl vara i fatt då, får hoppas det inte blir lika långt till nästa blogg för det hinner ju bli så himla mycke kort.


Nu är det hög tid att försöka sova lite så natti natti på er   .



Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards