Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 3 maj 2014

Av Heratorpets Vinja - 3 maj 2014 00:54

Blev bara en kortis för tjejerna idag, Vinja har ju haft vila pga ryggen och nu är den slut så det blev bara en liten sväng på nästan 3,5 km.


Det var sol   men tyvärr lite blåsigt så det var lite kallt från och till   .


Hinner ju hända hända så mycke på en sån kort sväng men kameran var i alla fall med så här kommer det lite kort från våran lilla sväng.


.

 

Vinja på hugget.


 

Busiga.


 

Mina fina flickor   .


 

Min söta Bozza   .


 

Bozza   


 

Vinja   


 

Vinja verkar tro hon är en kossa....


   

Busig Bozza.


   

Min fina Vinja.


 

Attack på morsan.


 

Bozza i underläge.


 

Mycke spring i benen har hon Bozza.


   

Min fina tjej.


       

Lite bus.


   

Fina Vinja.


 

Stolt Bozza med pinnen hon snodde från morsan.


.

Ja så mycke mera har inte hänt här. Har varit himla trött och seg   kan bero på för lite sömn eller nått annat.


I helgen så är det tävlingar ute på bruks och det är några med som jag känner så jag funderar på att åka ut och fota lite   om vädret är bra.


Ja ja, roligare än så här blir det inte så natti, natti på er   .


 

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards