Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 6 juli 2014

Av Heratorpets Vinja - 6 juli 2014 12:39

ÄNTLIGEN har det blivit tillräckligt varmt i vattnet så tjejerna kan simträna ute   . Verkligen kanon då det både i fredags och igår lördag var super hett ute     . å det blev simträning för tjejerna bägge dagarna vilket var himla uppskattat   


Det blev ca 30 min simträning bägge dagarna och självklart har det fotats en massa   . Igår kväll blev det även 2 asfalts spår för Bozza som blev ca 100 meter varje. Det är verkligensuper svårt med asfalts spår   . Vet inte om det bara behövs mera träning för att det ska gå bättre eller om det är kanske jag som gör fel   . Hon lösta iaf bägge spåren även om det var en hel del fladder och stopp.


.

Här kommer det en massa sim och badbilder.


.

 

Full fart mot sina badsaker.


   

Vinja njuter i vattnet.


Bozza trivs också i vattnet.


     

Min fina Vinja.


   

Min galna lilla Bozza.


 

Mor och dotter.


 

Bozza full fart mot sin badsak.


 

Lite bus efter avslutat bad. 


 

Min söta lilla tjej.


 

Vinja med sin boll.


   

Hon ser allt lite fullifan ut.....


   

Poserar i gräset.


 

Min söta Bozza.


   

Försök ta bollen om du kan lilla snorunge.....


  


     

Bozza lärde sig att hoppa från bryggan och det var super kul.


 

Akta dig morsan....


 

Hallå!!!! Hur vore det om ni kollade häråt kanske.....


 

Flickorna poserar på bryggan.


       

Mina lilla plutta   .


   

Min fina tant   .


     

Mera Bozza.


 

Tjejerna vid strandkanten, dom tyckte inte det var färdigbadat.


.

Det var vad som hände i fredags och igår. Vad som händer idag vet jag inte men det blir kanske spår.


Solen skiner inte just nu men det är fortfarande super hett   . Får se om det blir nån simning idag eller om vi tar en paus från det idag   .


Ha en bra dag ni alla där ute   .


 

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards