Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 12 augusti 2014

Av Heratorpets Vinja - 12 augusti 2014 23:49

Ja då var det dags för några dagars sammanfattning igen då.


Lördag 9/8 Simträning på fm ca 30 minuter   . Vid lunch åkte vi ut till bruks och kollade när en kompis tävlade. Det gick jätte bra för henne   .


Här kommer lite simbilder.


.

           

Tjejerna älskar att simma   .


   

Det är vackert vid Jolle basen.


Söndag 10/8 Mitt på dagen blev det lite simträning igen på 30 min   . När tjejerna ändå var lite svala efter badet så åkte vi och tränade ett kort lydnads pass.


Bozza fick träna på framförgående, apportering, hopp och lite fritt följ. Det gick helt okej men är LÅÅNGT ifrån klart.

Vinja fick träna på snabba och sakta delen på framåtsändandet, metall apporten och ett hopp. Det var helt okej   .


.

 

Kan du kasta i badsaken då....


 

Bozza kommer plaskandes bakom morsan.


   

Vinja   


       

Lilla busfröt Bozza   .


 

Läckert ställe.


 

Bozza.


 

Jaha, och det fotas ser jag....


 

Bozza fick testa en ny badsak för den förra har blivit rätt punkterad   .


 

Mina flickor   .


 

Mor och dotter på bryggan.


 

Bozza har visst hittat nått intressant.


.

Här kommer lite bilder från lydnads träningen.


.

 

Bozza med apporten.


     

Hopptränimg.


     

Vinja tränar hopp.


 

Vinja med metallapporten.


 

Vinja med framåtsändande sakerna.


 

Nää nu har jag kollat tillräckligt på bollen....Nu tar jag den.


.

Måndag 11/8 Idag regnade det nmassor på fm så tjejerna fick en vilodag   .


Tisdag 12/8 Blev ett simpass även idag på 30 minuter   . Var inte så varmt ute idag men det är lika bra passa på att simträna ute medans man kan.


Ja då lyckades jag med en lite uppdatering då. Nu är det hög tid att gå o lägga sig och försöka sova lite   .


Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards