Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2014

Ja Då Var Det Dags Igen För En Liten Sammanfattning

Av Heratorpets Vinja - 31 augusti 2014 21:30

Ja då var det dags igen då att försöka sammanfatta några dagar igen då.


Hoppas ni står ut med mycke bilder för det blir ju det när jag bloggar så sällan.


Tisdag 26/8 Simträning 30 minuter   . Sen blev det lite lydnadsträning för Bozza. Är ju appell momenten vi tragglar på.


Onsdag 27/8 Bozza tränat i Treadmillen 30 min varav 25 min i trav i Jet Stream.


.

 

Men hallå....Släpp in mig då....


   

Bozza i Treadmillen.


 

Kan man få simma lite också kanske för jag är inte trött....


.

Torsdag 28/8 Simmning 30 min   . Sen körde jag igen appellen med Bozza. Är helt okej men framförgåendet är ett helvetes moment   .


Här kommer det en massa badbilder.


.

 

Men kasta i saken nån gång då....


           

Tjejerna älskar att simma.


 

Kolla....En livslevande badanka....


 

Badankan...


 

Vinja kollar in ankorna.


Spännande tycker Bozza.


 

Mina fina flickor   .


 

Min fina tant   .


 

Badsugna flickor.


 

Full fart efter badsakerna.


 

Min fina Vinja   .


   

Bozza utforskar bryggan.


     

Min söta lilla flicka   .


 

Bollen är kul.


 

Full fart efter bollen.


   

Tjoohoo vad kul   .


.

Fredag 29/8 Åkte till klubben och körde uppletande med bägge tjejerna. Dom fick 5 föremål var och det gick bra   .


Blev även ett lydnads pass för Bozza.


.

   

Duktiga flickor efter uppletandet.


 

Bozza med träapporten.


   

Hoppträning med Bozza.


.

Fredag 30/8 Blev simmning även idag 30 minuter   . Är bäst passa på medans man kan   .

Blev ett lydnadspass med Bozza som vamligt   . Det går framåt om man bortser från framförgåendet   .


Här kommer mera badbilder på flickorna.


.

 

Pluttan   .


 

Härlig utsikt.


 

Sa du nått matte....


   

Mina fina badflickor.


     

Full fart ut efter badsakerna.


             

Härligt att simma.


 

Bozza efter dagens träning.


 

Blev en platsliggning med morsan i 3 minuter.


.

Lördag 31/8 Träffade Laila på Sundbyholms travbana där vi tränade lite lydnad. Var första gången med kommendering och jag tyckte hon skötte sig bra   . Fast självklart behövs det mycke mera träning med kmmendering.


Blev även lite budföring för Bozza   , det var jätte länge sen. Hon skötte sig bra och sprang bra mellan oss. Hade bara lite svårt sitta stilla och inte tjyva   , men det får vi träna mera på.


Sen gick vi en promenad med Vinja, Bozza, Izac och Ghost till badet vid Sundbyholm. Där fick hundarna skutta i vattnet och vi fottade. Har tyvärr inte hunnit fixa dom så dom kommer en annan dag.


Efter det så blev det ett simpass för tjejerna   . Bäst passa på när det är fint väder och rätt temperatur i vattnet.


Inga bilder från dagens simning då jag tänkte att nu är ni trötta på simbilder   .


Ja det var det, får se när andan faller på nästa gång och blogga.

 

 



 
 
Malin

Malin

1 september 2014 08:22

Kan ju bara tala för mig själv, men tror ändå alla dina läsare håller med mig när jag säger att det är självklart att vi står ut med alla fina bilder du bjuder oss på:)
kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

Heratorpets Vinja

1 september 2014 08:35

Tack Malin, vad snäll du är :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards