Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 3 maj 2010

Lite Mera Valpbilder

Av Heratorpets Vinja - 3 maj 2010 21:39

Hej igen   . Idag verkar det som om bloggplatsen inte är så seg så jag ska göra ett försök med lite kort.

 

Har gjort sista förmiddagen idag så i morgon blir det lite sovmorgon   . Fast morgonen började inte så bra då jag glömt sätta på min väckarklocka och försov mig Pulling My Hair Out. Vaknade 5,50 och skulle då varit på jobbet för ca 10 min sen, så det var bara kasta sig upp klä på mig, packa ner frukost mackor och sticka iväg. Så det blev lite stressigt Phew. Men jag var på jobbet till halv 7 så jag blev inte så jätte sen  Way To Go .

 

Nu nog om min försovning, här kommer lite bilder på dom små hjärtegrynen som jag lovade igår.

 

  

Är inte lätt se om det är Zyndra eller Ztella.

 

  

Yanko leker med valparna.

 

  

Liten tjej.

 

  

Lilla Ziwa.

 

  

Busig Ziwa.

 

  

Ziwa poserar.

 

  

Ztella och Zigge på upptäcksfärd.

 

  

Ztella.

 

  

Zigge och Ztella.

 

  

På upptäcksfärd.

 

  

Tror detta lilla Zyndra.

 

  

Zyndra.

 

   

Min lilla pärla Blowing A Kiss.

 

 

Nu får det räcka med bilder för idag. Kommer kanske ett nytt gäng bilder efter jobbet i morgon om jag orkar och bloggen villWink .


Sköt om er och Natti, Natti Sleeping





N

 
 
Mia och Razzel

Mia och Razzel

4 maj 2010 08:25

Ja trodde jag skulle få se dig i Strängnsä eftersom Ingrid skulle tävla. Men nu blev det ju inte så. Ja man behöver komma ut mer på andra platser och träna. Ska ta emd Razzel till Botkyrka på lördag då jag ska döma. Kanske kan bli lite träning efteråt. Ha det bra.
Kram!

http://www.razzeltrazzel.se

 
Angie

Angie

4 maj 2010 09:03

Inte kul att försova sig :( nästan hela dagen blir förstörd då...men snabb var du :)
En eloge till dig som fick så bra bilder :) !! För det är inte lätt att få ...det var mest suddiga rumpor som fastna på min kamera :O *fniss*
Ses Snart !! Kramen !!

http://www.angieorex.se

 
Emma

Emma

4 maj 2010 09:37

Tack så mycket! livet blir till det man gör det till! :) Jag har lärt mig mycket genom att vara dålig. Tar inget för givet som jag gjorde förr och som man gärna gör när man är yngre ;) Hundarna bidrar till mycket! :)

Vad fina valparna är.. när jag blir bättre blir det en valp här! antingen en belgare eller schäfer;)

Hoppas allt är bra med dig! :)
Sköt om dig!
Kram / E

http://Emmaochhundarna.bloggagratis.se

 
Vicky

Vicky

4 maj 2010 09:52

Inte roligt att försova sig. Det svåra är att inte gripas av panik utan lugnt göra sig i ordning. Valparna är fantastiskt fina och det kommer att bli kul att följa dem.

Har du inte sett mina vägvinnade steg när vi är på promednad? De skriv i alla fall i kritiken att Molle var välvisad. Det är bara att suga åt sig.

http://www.berdis.dinstudio.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards