Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 22 november 2015

Dags För En Liten Uppdatering Då.....

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.


Onsdag 4/11 Promenad 4 km.


.

 

Tjejerna poserar vid slussen.


 

Bozza kollar in bryggan.


Torsdag 5/11 Promenad 6,5 km


.

 

Poserar i löven.


Fredag 6/11 Vilat   


Lördag 7/11 Promenad 5 km.


.

 

Mor o dotter har dragkamp.


Mina fina flickor   


 

Bozza


 

Vinja


 

Bozza i trädet.


Söndag 8/11 Sökträning


Måndag 9/11 Cyklat med Bozza drygt 6 km och sen en kort sväng på 2 km med bägge.


.

   

Bozza på dagens cykeltur.


Tisdag 10/11 Promenad med uppletande och intervaller. Promenaden blev ca 4,5 km bägge fick 6 föremål var på uppletandet som gick bra   . Blev sen lite intervaller, Vinja sprang 4 intervaller som blev ca 1440 meter och Bozza sprang 5 st som blev ca 1800 meter   .


Lite bilder från promenaden.


.

       

Bozza i solnedgången.


   

Vinja i solnedgången.


 

Bozza   


 

Mina fina   


Onsdag 11/11 Blev spår idag för tjejerna   . Bozza fick ett spår på 1200 meter med 15+slut men missa 1 pinne    och Vinja fick ett spår på 560 meter med 7+slut men missa 1 pinne   .


Torsdag 12/11 Promenad 4 km


Fredag 13/11 Åkt hem till Lena när jag vaknade. Blev mörkt så det blev en vilo dag.


Lördag 14/11 Skyddsträning för Dunder, Bozza och Bärra. Dom skötte sig bra alla 3   . Eftersom Lena är sjuk så körde jag alla hundar, men Lena var med och fotade   .


Lite bilder på Dunder från skyddsträningen.


.

                     


Bilder på Bozza från skyddsträningen.


.

                           


Bilder på Bärra från skyddsträningen.


.

                 


Söndag 15/11 Blev uppletande med hela gänget    . Dunder fick 3 föremål och Bozza, Bärra och Vinja fick 6 föremål var. Alla skötte sig bra   .


 

Dunder med sina uppletande saker.


 

Bozza med sina uppletande saker.


 

Bärra med sina uppletande saker.


 

Vinja med sina uppletande saker.


Måndag 16/11 Promenad 4,5 km med uppletande 6 föremål var.

Tisdag 17/11 Först en cykeltur med Bozza på 6,2 km. Sen en promenad med bägge på 5,3 km så för Bozza blev det s:a 11,5 km.


Onsdag 18/11 Spår på Torsharg. Bozza fick ett spår på 910 meter med 12+slut och Vinja fick ett på 660 meter med 8+slut. Bägge skötte sig bra   

Torsdag 19/11 Vilat   


Fredag 20/11 Promenad 8 km och uppletande med 6 förmål var. Gick bra   


Lördag 21/11 Promenad 4,5 km


Söndag 22/11 Spårat. Bozza fick ett spår 1470 meter med 15+slut. Korsade även mitt eget spår en gång men det var inget hon brydde sig om utan körde bara på   . Hon är verkligen en pärla   

Vinjas spår blev 690 meter med 7+slut, hon missade en pinne men skötte sig för övrigt kanon   .


 

Bozza med sina pinnar.


 

Vinja med sina pinnar.


Ja det är helt otroligt att ja uppdaterat REDAN.....Får hoppas det håller i sig och att jag blir bättre att fota med kameran för mobil bilderna blir så dåliga i bloggen   .


Ha det så bra ni som är kvar och läser och hoppas allt är bra med er   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 12 maj 2015 00:18

Nu var det fruktansvärt länge sen det bloggades här, tyvärr   . Så nu blir det en väldans lån sammanfattning, men jag ska försöka göra mig kortfattad.   Lördag 14/3 Träning på bruks med Bozza.   .   Blev bara en bild från hoppet.   ...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards