Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 12 maj 2012

Varit Hos Uppfödaren

Av Heratorpets Vinja - 12 maj 2012 22:30

Dagen började med en härlig sovmorgon till strax efter kl 9   . Var så skönt att få sova ut och jag kom faktiskt i säng rätt skapligt för att vara mig, strax innan halv 1 tror jag det blev   .


Idag så har jag och Vinja varit hemma hos uppfödaren på besök. Monika tyckte hon var rätt stor för att gått 6 veckor så hon trodde inte det skulle bli så några valpar, iaf inte mindre än 6 st. Så det låter ju kanon, ju flera det blir ju större chans det blir lite tjejer också så man har att välja mellan   .


Åkte från Monika strax efter kl 16,00 och sen blev det lite shoppande på Willys på hemvägen. Var både trött och seg så först tänkte jag att det får bli en slappar dag. Men vid 8-taget så blev det en liten kort sväng runt Torsharg på ca 3 km.


Hade inte kameran med när vi var ute på promenad eftersom det var inte så ljust ute, men det blev lite kort när vi var hos Monika.


.

  

Steffie och Mikra står och väntar på Monika som är och lägger märgben i frysen.


  

Vinjas mamma Mikra.


  

Vinjas dotter Ziwa.


    

Fina Ziwa.


  

Steffie och Vinja. Steffie är Vinjas halvsyster.


  

Mikra har det skönt i gräset.


    

Fina Mikra.


  

    

Busfröt Ziwa hade kul med en boll.


  

Visst är hon fin Vinja dotter.


.

I morgon säger prognosen att det ska bli sol   , hoppas verkligen att det kan bli det också sista lediga dagen.


Hoppas att ni alla haft en bra hundig dag   .

 
 
Ingen bild

Lie å Gretzky

12 maj 2012 23:01

å vad spännande med små Vinja "bejsor" :P
kram på er

 
Cruellas sida

Cruellas sida

12 maj 2012 23:20

Är tanken att du ska behålla en Vinjatös?

http://crllaue.blogspot.com

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

13 maj 2012 00:16

Vad härligt att se delar av Vinjas familj! Så fina, allihopa!
Spännande att se hur många små gulliga valpar det blir ;-)
Aha, kunde du rösta?? Hur bar du dig åt då?? Flera som frågat, som inte har fb.
Jaa, vi hoppas det stämmer, att det blir sol i morgon..........hoppas, hoppas!
Kram till dig

http://quilaoronja.blogspot.com

 
sara

sara

13 maj 2012 09:24

Fin fina schäfrar *njuter av bilderna* Kram

http://frumelpomene.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

13 maj 2012 10:31

Fina bilder var det på alla, men min favorit blir Mikra älskar foton på den gamla schäfern;-)))
Ja i dag är det strålande sol här men ingen värme direkt.
Ha en skön söndag/KRAM

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Sigges matte

Sigges matte

13 maj 2012 19:35

Hur är det där du bor?
Är det lugnt, alltså inte som vissa nadra delar av T-hälla.....
Ev funderar människovalparnas pappa på lägenhet där när huset blir sålt

http://www.skogsraets.se.se

 
Katarina, Nanna & Leia

Katarina, Nanna & Leia

14 maj 2012 19:59

Tack för din kommentar!
Vad spännande med valpar! Ska du behålla en?

http://hunddagboken.blogspot.com/h

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards