Heratorpets Vinja

Alla inlägg under juni 2015

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.


Tisdag 12/5 Promenad 4,5 km. Uppletande 6 förmål var och platsliggning 5 min.


Onsdag 13/5 Promenad 2*2 km och 5 min platsliggning på bägge. Var sjuk därför så kort promenad.


Torsdag 14/5 Promenad 2 km på dagen, på kvällen en promenad på 2 km med 4 intervaller som blev ca 600 meter. Fortfarande sjuk.


Fredag 15/5 Promenad 4 km och intervaller. Bozza 7 st som blev 2,5 km och Vinja 4 st som blev drygt 1200 meter.


Lördag 16/5 Var och fotade på Lövlunds kennel läger och träffade en massa härliga människor   . Blev lite uppletande och lydnad där. Bozza fick 8 föremål och Vinja 5 föremål som gick bra   . Bozza fick även ett lydnads pass som gick helt okej   .


Söndag 17/5 Vilat   


Måndag 18/5 Först en cykeltur på 3 km som bägge var med på. Sen hem med Vinja och Bozza fick 4 km till   . Avslutade med en promenad på 4 km med en plattsliggning på 5 min som gick bra   .


Tisdag 19/5 Promenad 4 km.


Onsdag 20/5 Åkte till bruks för lite träning. Började med uppletande, Bozza fick 8 föremål och Vinja 4 föremål.


.

   

Vinja uppletande.


   

Bozza uppletande.


.

Blev sen ett lydnads pass med Bozza. Momenten var okej men hon ljudade   .


.

 

Hoppträning.


     

Apportering.


.

Avslutade med 3 intervaller som blev ca 900 meter   .


Här lite bilder från intervall träningen.


.

                 


.

Torsdag 21/5 Bozza tränat i WTM blev 35 min varav 25 min trav i jet streamen. Vinja simmade 3*5 minuter.


Fredag 22/5 och Lördag 23/5 Har ingen aning vad vi gjort   


Söndag 24/5 Uppletande, Bozza 8 föremål och Vinja 5 föremål. Gick bra   . Platsliggning 5 min som var okej....Körde igenom appellen med Bozza och det gick bra, var tyst på apporteringen   .


Måndag 25/5 WTM för Bozza, 35 min varav drygt 25 min trav i jet streamen. Vinja simmat först 10 min sen 8 min.


Tisdag 26/5 Promenad på drygt 5 km, apporterings träning för Bozza som gick bra   . 2*5 min platsliggning.


Blev lite bilder från dagens promenad.


.

 

Utsikt från slussen.


 

Nyfiken Bozza.


 

Himla grönt och fint ute nu.


           

Bozza svalkar tassarna.


 

Tror ingen ser mig.....


     

Mor och dotter busar.


       

Stilstudie av Bozza som springer mot bollen.


         

Full fart på tjejerna.


     

Bozza med bollen.


 

Bozza apportering.


     

Vinja apportering.


.

Onsdag 27/5 Vilat   


Torsdag 28/5 Uppletande på bruks. Bozza 8 föremål och Vinja 5 föremål. Platsliggning 5 min och körde igenom appellen med Bozza. Avslutade med 2 intervaller som blev 600 meter.


Fredag 29/5 Promenad drygt 7,5 km med uppletande i en backe. Bozza 6 föremål och Vinja 4 föremål, det var jobbigt i backen med blåbärsris   . Platsliggning 5 min och kört igenom appellen med Bozza.


Lördag 30/5 Vilat, regnat hela dagen.....


Söndag 31/5 Cyklat, Vinja 3 km och Bozza 8 km. Efteråt en liten sväng på 2 km.


Måndag 1/6 Dåligt väder på fm så det blev bara ut till udden och tillbaka.


Tisdag 2/6 Promenad 4 km med intervaller. Bozza 6 st som blev 2,2 km och Vinja 4 st som blev 1200 meter.

Medans bilen fick nya däck så blev det en kort sväng på 1,5 km med 5 min platsliggning.


Onsdag 3/6 Promenad 5 km och platsliggning 5 min. Sen spår på Torsharg, Bozzas blev 950 meter med 9+slut och Vinjas 770 meter med 6+slut. Blåste halv storm ute men dom var duktiga   


Torsdag 4/6 Promenad 7 km. Litet kort lydnads pass för bägge   .


Fredag 5/6 Cyklat. Vinja 3 km och Bozza 7 km.


Lördag 6/6 Promenad först 7 km. När vi var nästan hemma ringde Vicky och fråga om vi skulle med på promenad, och självklart ville vi det   . Så sammanlagt gick vi 1,3 mil   .


Några få bilder från dagen.


.

 

Tjejerna poserar bland smörblommorna.


 

Bozza


   

Utblommad maskros.


Söndag 7/6 Var trötta efter gårdagens lång promenad, så det blev vila   


Måndag 8/6 Promenad 4 km med bägge. Sen 4 km cykling med Bozza.


Tisdag 9/6 Uppletande på bruks. Bozza 6 föremål och Vinja 3 föremål. Platsliggning 5 min och ett lydnads pas med Bozza   .


.

 

Vinja väntar på sin tur.


 

Bozza uppletande.


 

Vinja uppletande.


.

Onsdag 10/6 Promenad 4 km.


Torsdag 11/6 Promenad 4,5 km med intervaller. Bozza 6 st som blev 2,2 km och Vinja 4 st som blev ca 1200 meter.


Ja då blev det äntligen uppdaterat då. I morgon när jag slutar jobbet kl 22 så åker vi hem till väldens bästa Lena   för en massa träning i 6 dagar   .


Ja kan som vanligt inte lova när det uppdateras nästa gång....Men det märker ni väl   



Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards