Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 7 maj 2010

Vinja ÄNTLIGEN Hemma :)

Av Heratorpets Vinja - 7 maj 2010 23:13

Japp då är ÄNTLIGEN min lilla pärla hemma igen Na-na-na-na. Är så skönt att få hem henne så man kan börja träna och komma ut och gå igenWakka Wakka , ska verkligen bli kanon kul.

 

Har varit en jobbig dag för dom små liven då dom fått lugnade för att bli öron märkta och kommit till sina nya hem. Tre har åkt idag och dom andra två åker i helgen. Zigge har inte hittat nått hem än så han stannar hos Monika och fortsätter hänga i hälsenorna ett tag till  Wink .

 

Har sagt det förut men måste säga det igen. Är så jätte super glad att valparna kommit till såna kanon hem  Woohoo!och att jag fått träffa alla också känns verkligen så jätte bra. Vinja och jag önskar verkligen stort lycka till med dom små godingarna.

 

Blev lite bilder på dom små liven idag men inte mycke. Dom var ju rätt behändiga efter dom fått lugnande och låg mest och sov, sen var det mycke annat så det blev tyvärr inte så mycke kort som jag tänkt Pouty.

 

 

  

Hela gänget utslagna.

 

  

Några som börjat vakna och vill ut.

 

  

Lilla Zigge så olycklig.

 

  

En till som vill ut.

 

  

Ute med morsan.

 

  

Nästan hela gänget ligger i mitt knä.

 

  

Lite busiga var dom också.

 

  

Dom har små tänder också....

 

  

Skor är mums....

 

  

Lilla Zäpo spannar in sin matte.

 

  

Louise med sin Zyndra.

 

   

Mattes lilla pärla äntligen hemma Animated Hearts.

 

 

   

Världens sötaste mamma I Love You.

  

  

Jaha ni, nu har jag inte så mycke mera att skriva för idag. Kommer kanske nått i morgon om vad vi hittat på under dagen.

 

Önskar alla en trevlig helg och hoppas ni får bra väder. Här blåset som bara den idag Windy, så idag var jag glad att jag inte var någon lätt viktare för då hade jag nog blåst bort Laughing 2

 

Sköt om er nu Blow Kiss







 
 
Vicky

Vicky

8 maj 2010 10:44

Vad roligt att äntligen få hem Vinja. Förstår att du måste ha saknat henne massor. Det ska bli rolig att få träffa er nu när Vinja är hemma.
Kram

http://www.berdis.dinstudio.se

 
Emma

Emma

8 maj 2010 16:03

Jag mår bra fastän kroppen inte mår lika bra! Jag har min brors äldsta dotter på besök! Barn är lika med glädje! :) tack för att du frågar! :)

Så roligt att äntligen få hem Vinja hoppas ni får en mysig helg!

Sköt om er! :)
Kram / Emma och hundarna :)

http://emmaochhundarna.bloggagratis.se

 
Jessica, Gnista & Sota

Jessica, Gnista & Sota

8 maj 2010 20:04

Välkommen hem Vinja :)

http://www.skeppartorps.se

 
Angelica & Cross

Angelica & Cross

9 maj 2010 07:13

Tack för alla tips!

http://www.enduroscross.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards