Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2011

Skogspromenad Med Angie & Zäpo

Av Heratorpets Vinja - 18 augusti 2011 20:09

Måste börja dagen inlägg med att berätta att bitchen från Usa är igång och skriver i era bloggar igen. Det står att det kommer från mig eller Angie men vi HAR INTE SKICKAT några av dom inläggen. Om ni har tid/lust så får dom gärna kopieras och sparas. Om ni gör det så hör av er så jag kan få dom på nått sätt.


Ni som inte är så insatta i vad som sker eller bara vill bli lite uppdaterade om vad som sker kan gå in på Angies hemsida http://www.angieorex.se/ och läsa vad som händer och sker.


Även om jag/vi inte kan rå för vad den där sjuka människan håller på med så ber vi ändå om ursäkt och hoppas att ni förstår att vi inte kan förhindra det hon håller på med.


-----------------------------------------------------------------------------------


Så till nått lite roligare. Idag när jag vaknade så blev det en promenad med Angie och Zäpo  Walking The Dog Female . Gick udden ut mot Kolsta och sen upp i skogen på lite stigar där och sen hem. Vi lyckades få ihop ca 6,5 km idag. Var tur vi höll oss i skogen för det var rätt varmt ute  Sweaty.


Lite bilder från dagens promenad måste ni ju självklart få se och dom kommer här  Thumbs Up .


.

  

Har ni sett hur fint det blivit äntligen på grusvägen dom gjort. Lampor blir det visst också   .


  

Skönt att rulla lite i gräset.


  

Dags att kolla lite bryggor.


  

Hmm, ja den här verkar vara helt okej   .


  

Pusskalas   .


  

Lite bus med sonen.


  

Full fart, bäst att hålla sig undan.


  

Ibland undrar jag om Vinja tror hon är en kossa.


  

Vatten paus behöver man när det är varmt   .


  

Zäpo har också vatten paus.


  

En liten ynklig kantarell hittade vi.


    

Vinja och Zäpo hittade lite kul pinnar i skogen.


  

Mor och son poserar på stubben. Dom är verkligen så söta bägge två   .


.

Mera än det hans tyvärr inte med idag för sen var det bara hem och äta nått och sen försöka sova lite innan jag ska iväg och jobba. Tyvärr så blev det väldans dåligt med sömn så jag får väl hoppas att jag orkar hålla mig vaken hela natten.


Ska som sagt försöka besöka er i natt om det funkar. Annars så hörs vi igen i morgon igen.


Bye, Bye Heart Glasses










 
 
becca & olga

becca & olga

18 augusti 2011 21:06

Jag såg att jag fått ett till efter att jag tagit bort två andra :( Fattar inte ens vad hon babblar om?!?! Annars är det ju jättegott med pusskalas :) Tror jag & Olga ska ha ett till ikväll :P

http://www.aktivmedhund.wordpress.com

 
Ingen bild

Jenny o Dio

18 augusti 2011 22:32

Vad trevligt ni ser ut att ha haft det idag, trots otrevligheter från "over there"!
Vinja är så söt ;-)

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

18 augusti 2011 23:25

Det är så skönt att minnet sviker även hos dig, hihi. Då är man inte ensam ;-)
Vilket ombytligt väder vi har. Ena dagen kallt o regnigt, den andra som i dag. Väldigt varm. Skön promenad fick ni, ser jag.
Bryggkontrollanten!!! Det är Vinjas nya namn, hehe.
Jaa, 40 mil, och sedan hem igen. Vi får se? Kanske skulle åka dagen innan, och sova över i Gävle, i så fall, om, kanske, eventuellt.......?
Har klarat mig, än så länge, från konstiga kommentarer.
Kram o hoppas du klara resten av natten ;-)

http://quilaoronja.blogspot.com

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

18 augusti 2011 23:27

Hahaha, märkligt!!! Vi postade kommentarerna exakt samtidigt ;-)
Jaa, att vara last, det är inte fy skam, tycker Mille. Fortare, fortare, ropar han ;-)
Kram igen

http://quilaoronja.blogspot.com

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

18 augusti 2011 23:35

Aha.....Norrköping!! Man kanske skulle komma och titta!!! Ska kolla upp datumet genast ;-)
Inte behöver du vara nervös, ni som är så himla duktiga.

http://quilaoronja.blogspot.com

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

18 augusti 2011 23:43

Var i Norrköping ska ni vara?
Vid brukshundsklubben? Du får ringa mig om du blir vilsen i pannkakan, hahaha. Så lotsar jag dig rätt ;-)

http://quilaoronja.blogspot.com

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

18 augusti 2011 23:54

Det vore kanske en bra idé, hihi. Skogen där klubben ligger, är väldigt liten. Inte ens jag skulle nog klara av att gå bort mig. Och då har jag lokalsinne som en guldfisk ;-)

http://quilaoronja.blogspot.com

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

19 augusti 2011 04:56

Jag har fått ett par kommentarer tidigare, men oftast är det massa olika mail från diverse adresser, med massa osammanhängade snack.

Inga sådana kommentarer publiceras, och mailen åker nu för tiden direkt i papperskorgen.

Hon är riktigt sjuk i huvudet :/

http://www.henrikolsson.eu

 
Nina

Nina

19 augusti 2011 07:38

Men va trist när det blir så där :(. En del borde skaffa sig ett liv kan jag tycka *grr*. Hur som helst är det imponerande vad ni promenixar omkring OCH så är den nya hemsidan väldigt fin! Slog mig just att jag måste ändra länkarna på min hemsida ju! Ha en go helg :). Kramar

http://www.palmstrand.se

 
Monica

Monica

19 augusti 2011 08:03

Har tydligen klarat mej den här gången eller också låg sidan nere i natt den gör ju det ibland klagar folk på.
Härliga bilder och riktigt fin väg ni fått.
Nu ska jag ner till vetten och köpa Canikur för diarrén är kvar men flytande får han behålla. Stackarn han är vrålhungrig och får gå i koppel vilket han inte är van vid.
Ha en skön fredag;-))))

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Kicki

Kicki

19 augusti 2011 09:42

...fina foton, ska du tävla i Norrköping??...e ju inte så långt här i från...vore kul å ses i sådant fall!! kramiz

http://www.gammtackan.blogg.se

 
Angie & Zäpo

Angie & Zäpo

19 augusti 2011 10:31

Tjohoo Vännen !
Tack för din hjälp :D !!
Fina bilderna vart :D !! Måste hitta mitt andra minne tillkameran så jag också kan ta foton igen :S
Får se vad vi hittar på idag... :)

Till er andra:
Ja, som Ann skrev så beklagar jag/vi verkligen vad denna människa håller på med !!! Dock inget vi kan göra åt f.t
Blirhon förjobbig såkan nianmäla henneför trackaserierodå kanni kontaktamigvia ngn avminabloggar måsteju godkännakommentarernadär ..nämligenbraomnikopplarera anmälningartillmittdiarienummer ;)
Skriverliteknepigt då google inteöversätterdessaord :P

KRAMIZAR till dig Ann & till er andra !!

http://teamaroz.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

19 augusti 2011 17:39

Hej!
Du jag tror jag fått en kommentar av denna "bitch" en gång tidigare, för det var en kommentar som stod att avsändaren var denna blogg,satt länge o klia mig i huvudet men förstod att något kvar knas så tog bort den,kommer det igen så kopierar jag o visar dig!
Tråkigt att man inte kan få vara ifred!
Hoppas du / ni får en trevlig helg iaf :)
Kram kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

19 augusti 2011 20:37

Dom hade bara Canikur så jag fick nöja mej med det sedan köpte vi några burkar i/d som brukar funka bra.
Ja man skulle väl inte sagt något för nu hade det där UFO:t varit in och skrivit ett helt brev på engelska. Raderade och spärrade undrar hur många ip adresser hon har.
Ha det bra;-)

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Sigge

Sigge

19 augusti 2011 20:59

Jo det käkas massor med svamp här.
Men den kan varieras på mängder med sätt.
Så säljs en hel del också och mattes föräldrar får sitt vinterbehov.
För övrigt kommer matte att stå när det är marknad hos dej i september.
Kaspers kisse är i säkert förvar här nu!!!!!!!

http://svamphunden.bloggplatsen.se

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

19 augusti 2011 22:26

Jaa, jösses, vad snopen jag blev, när det låg mängder av kommentarer i skräpkorgen. Bra att dom hamnade där :-) Men vill ni ha alla, så kan jag skicka?
Här har det också regnat heeeela dagen. Var inne nu i kväll, och satt upp tältet på utställnings-platsen. Gissa att det var lervälling :-(Det blir säkert jättehärligt i morgon, men det är ju lika för alla, haha.
Må så gott, nu ska jag få i väg blogginlägget, sedan hopp i säng;-)
Kram på dig

http://quilaoronja.blogspot.com

 
Hillman

Hillman

20 augusti 2011 13:03

Jodå, vi har fått en släng av sleven men för mig är det inga problem för matten måste godkänna alla kommentarer innan de publiceras på bloggen. På så vis så städas toket bort, hihi.

Ser ut som ni har skönt väder, det kan man inte säga om dagens regnande, tvi attan.

Taxpussar.

http://taxar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards