Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 15 februari 2012

Kort Blåsig Promenad Med Lite Intervaller

Av Heratorpets Vinja - 15 februari 2012 20:41

Jösses vad det har snöat här under natten. När jag åkte hem från jobbet hade det kommit drygt 1 dm tror jag. Helt onödigt tycker jag med mera snö just nu   . Nu vill vi ju ha vår och en massa sol   .


Blev inte sån lång promenad idag för det blåste attans kallt ute på em   . Tog svängen ut mot udden och runt vid Torsharg. Den blev bara lite drygt 3 km men Vinja fick springa några intervaller i snön och det blev även några kast med bollen ut i snön.


Var som sagt inte nån jätte sväng idag, men är man seg så är man   . Man bara undrar hur seg man kommer vara efter 2 nätter till   .


Som vanligt blev det ett väldans massa knäppande med kameran, 118 kort på 3 km det ni   .


.

  

Syns knappt när hon snörullar.


  

Som ni ser så fick vi en hel del snö.


  

Spanar lite.


      

Blev en liten koll av några bryggor.


  

Vinja kollar in nått, vet inte vad. Det syns även att det snöade en del när vi var ute.


  

Hallå där....Inte lipa åt fotografen.....


        

Hittade en stor snökockla som hon hade kul med.


  

Mattes snygging.


  

Kommer springandes med bollen från en av intervallerna.


  

Här hade ingen gått så det blev att pulsa lite.


  

Full fart efter bollen.


  

Kul med bollen.


.

Blev ett väldans snabbt inlägg idag, hamnade lite sent vid datan och nu måste jag skynda mig ut med Vinja och sen fara till jobbet.


Hoppas att ni haft en skön dag och sluppit skotta allt för mycke snö.


Vi hörs dom vanligt lite senare, nu måste jag skynda mig om jag ska hinna.


Bye Bye   

 


 
 
Emma och Malte

Emma och Malte

15 februari 2012 21:29

Vi har också fått massor med snö, men idag har det varit 3 plusgrader ute så det är slaskigt på vägarna :-(
Fina bilder som vanligt!! Och jissus så många bilder du tar när ni är ute :-) En annan fotar väl runt 50 bilder sen svär man över hälften ;-)
Kram!

http://cockerkillarnasvardag.blogspot.com

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

16 februari 2012 04:44

Jag håller med dig - det är väldigt onödigt med mycket snö nu, men Vinja tycks gilla det :)

http://www.henrikolsson.eu

 
Monica

Monica

16 februari 2012 06:45

Är riktigt less på snön och kylan -13 här nu;-(
Fina bilder, förstår att det är kul att leka med och hitta rätt med nya kameran;-)
Ha en bra dag/KRAM

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

16 februari 2012 08:48

Håller med, ang snön. Samtidigt är det väl kul för alla barn som har sportlov...........
Lite jobbigt med allt pulsande bara.
Jaa, fy sjutton för så många nätter på rad, suck
Just nu lyser solen här.....ganska fint faktiskt
Ha en bra dag
Kram

http://quilaoronja.blogspot.com

 
Hanna

Hanna

16 februari 2012 08:51

Snö eller inte. Väldigt fina blider :)

http://www.kennelblagul.blogspot.com

 
Annica

Annica

16 februari 2012 13:35

hihi 118 kort på 3km det är bra det=)
Visst hade du ett zoom objektiv? Vad hette det? Blev nyfiken, jag är så sugen att köpa ett nytt då mitt jag haft i snart 4 år börjar krångla=(
huu låter jobbigt att jobba så många nätter och sen inte få vara mer ledig än 2 dagar!!!

http://leonland.bloggplatsen.se

 
Annica

Annica

16 februari 2012 14:03

Jag har ju Nikon 16-85(det harjag oftast om jag är ute på promenad) och Nikon 70-300 som har vart sååå bra men nu börjat att få frispel=( och Sigma 120-400..då får man backa=)och rätt så tungt så man får typ gamnacke efter en timmes promenad med det runt halsen=)) men jättefina bilder av det och perfekt när vovvorna springer på åkrarna tex, sen har jag ett vidvinkel Nikon 16-35 det använder jag nästan aldrig, sen ett fast Nikon 35 blir jättebra inne bra ljus insläpp på det, där får man ha zomen i benen istället=) aha Tamron...ska kolla på nätet

http://leonland.bloggplatsen.se

 
Sara

Sara

16 februari 2012 14:28

Hihi vad söt hon är när hon rullar sig :) KRam

http://frumelpomene.bloggplatsen.se

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

16 februari 2012 17:17

Sv: Ja, man hoppas på det, för nu är det väldigt segt! Att det sen börjat regna gör inte saken roligare :S

http://www.henrikolsson.eu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards