Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 22 mars 2012

Nu Är Verkligen Våren Här :)

Av Heratorpets Vinja - 22 mars 2012 22:15

Ännu en härlig dag med kanon väder har vi haft   . Man var verkligen inte sugen att åka till jobbet vid 1-taget   .


Men vi han ändå njuta en del på fm på våran promenad i solen   . Blev en tur ut mot Kolsta och vände, skogen får nog vänta ett tag för där är det nog attans geggigt på många ställen   .


Var som sagt rätt varmt ute när vi gick, tyvärr så hade jag lite för mycke kläder på mig så det var väldans varmt att gå   . Tyckte jag jag plockat av en massa men det var tydligen för mycke i alla fall.


Zäpo var med oss idag eftersom matten jobbade.


Dagens sväng blev lite drygt 7 km   .


.

  

Ja nu börjar den här tiden när det börjar ligga sånt här skit ute. Förstår inte varför ddet ska vara så svårt att kasta sitt skräp efter sig. Tyvärr så slutar det oftast med att nån har sönder dom   .


  

Det är inte mycke kvar över ytan av båten nu.


  

Vinja myser med lite gräsrullning i solen.


  

Fina Zäpo.


  

Poserar fint på hösilagebalarna.


  

Klara, färdiga, hopp.


  

Har kommit upp en massa fina blåsippor ute.


  

Även rabarberna börjar komma som växer utefter en husvägg.


  

Fina voffsingar i solen   .


  

Stiliga Zäpo.


  

Min vackra Vinja.


  

Härligt vacker blå himmel har vi haft.


  

Dom här blir man utskällda av varje gång man går förbi.


  

Vackra gossen.


  

Mattes pärla i solen.


    

Bägge ligger så snällt och väntar medans bilen åker förbi.


  

Här blir man också utskälld jämnt när vi är ute och går.


.

Har en em kvar i morgon ockå innan helgledigheten. Bara hoppas att det fina vädret får fortsätta i några dagar till   .

Antar att ni också fått njuta idag av solen på eran promenad.


Hoppas att ni haft en bra dag ni alla.


Hörs i morgon igen   .





 
 
Cruellas sida

Cruellas sida

22 mars 2012 22:38

Längtar efter mina rabarber när jag ser dina bilder.

http://crllaue.blogspot.comp

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

22 mars 2012 23:11

Jag förstår att du inte var speciellt sugen att åka till jobbet när vädret var så vackert, men förhoppningsvis får du lika fint väder när du är ledig! :)

Sv: Nä, det var ingen höjdare - men lyckligtvis inget allvarligt heller. Troligtvis bara en sträckning/överansträngning i någon muskel i ryggen.

Vi gör ganska många lyft, och denna veckan hade det varit extremt mycket sånt! :S

http://www.henrikolsson.eu

 
Mia och Greta

Mia och Greta

23 mars 2012 06:43

Dom är väl avundsjuka att dom inte får promenera utan stå i hundgård ;-) Oj! Ska kanske kolla våra rabarber. Fast dom växer ju inte vid enhusvägg.

http://www.razzeltrazzel.se

 
sara

sara

23 mars 2012 08:53

Sv: Ja jag har ju "turen", eller jatur och tur men förstår kanske vad jag menar, med att vara sjukskriven dessa dagar och kan njuta :)
Men jag hoppas få komma igång och jobba lite i april och då kommer även jag längta ut dom fina dagarna :D
KRam

http://frumelpomene.bloggplatsen.se

 
Anna med flock

Anna med flock

23 mars 2012 09:19

Härliga vårbilder :) Mysigt med blåsippor, älskar när man ser att naturen vaknar upp efter vintern! Tim tackar för grattis :)

http://timsevimse.wordpress.com

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

23 mars 2012 10:30

Sv. Japp!!! Strålande sol i dag också! Vi ska passa på att njuta ordentligt. Tror jag vet vems hundarna är (som skäller) Känsligt att ta upp det på min blogg :-(
Vad spännande med Vinja!!! Du skriver väl om det här sen´?
Ha en underbar dag i vårsolen.
Kramar

http://quilaoronja.blogspot.comquilaoronja.

 
Jessica

Jessica

23 mars 2012 12:01

Ja nu är det vår, vi hade en helt fantastisk träningsdag på klubben igår i strålande sol. Inte alls dumt, nu är våren som bäst innan det blir för varmt:)
Superfina bilder!!

Ha en skön helg:)

http://www.yrlabus.se/bloggen

 
Monica

Monica

23 mars 2012 17:20

Oj oj är hunden så rund eller är det bilden?
Ja härligt är det om det blir en lång skön vår, vi har inga blåsippor än men rabarberna börjar titta upp;-)
Fina bilder, ha det bra/Kram

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Annica

Annica

23 mars 2012 18:11

Hej!
Ja det går tungt med bloggandet...vi är i en svacka kan man säga
=( har bloggat nu iaf!
Har sagt det förut men vad roligt det är att se så fina schäfrar som Vinja o Zäpo...rejäla och sååå fina båda två=)
Ja här har solen också lyst...men har inte sett varken blåsippor eller tussilago än...men en humla och nässelfjärilar=)
Ha en skön helg...kram!

http://leonland.bloggplatsen.se

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

23 mars 2012 19:03

Sv: Nja, egentligen är det inte slut - men eftersom jag lyckats sluta snusa så känner jag på något sätt att det är försvarbart att fuska en hel del denna helg! :P

http://ww.henrikolsson.eu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards