Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 23 mars 2012

Nu Är Jobbar Veckan Slut

Av Heratorpets Vinja - 23 mars 2012 22:15

Även idag så har vi fått njuta av ett riktigt kalas väder med bli himmel och en härlig sol   . Så härligt att gå promenader i det fina vädret   .


Var som vanligt lite segstartad i morse så klockan var över kl 10,00 innan vi kom ut   . Men det blev i alla fall en sväng ut mot Kolsta och sen genom skogen och hem. Den blev lite drygt 6 km.


Var tyvärr rätt kladdigt på en del ställen i skogen, men med det här fina vädret så torkar nog det nog också upp snart   .


Har gjort sista em idag så nu blir det några dagars härlig ledighet   . Bara hoppas att det fina vädret håller sig nu också över helgen när man är ledig   .


.

  

Härligt ute med en knallblå himmel.


  

Verkar som om den här säsongen redan har börjat. Att det ska vara så jävla svårt att ta med sig hem det man släpat med sig ut   .


  

Så har jag lekt lite med kameran igen. Denna bild är på Auto....


  

Och denna ställde jag in själv, och kommer som vanligt inte ihåg hur ja gjort   .


  

Så var vi på väg ut mot Kolsta.


  

Hela backen full av fina blåsippor.


  

Dom är verkligen vackra.


  

Pärlan poserar lite på en sten.


  

Gott med lite vatten när det är varmt ute.


  

Väldans mumsig pinne hittade hon.


  

Mattes fina tjej.


  

Detta är också en "egen" bild.


.

Hoppas att ni haft en härligt solig dag ni också   och att ni haft en skön fredagskväll   .


I morgon ska jag åka till dottern, vi ska åka och kasta lite skräp på återvinnings stationen Lilla Nyby. Eventuellt skulle vi även gå en promenad också   .


Ha det så bra nu ni alla så hörs vi igen i morgon   .



 
 
Kicki

Kicki

24 mars 2012 06:52

...håller med dig, hur svårt kan de va att ta med sig skräpet tebax, de gick ju uppenbarligen bra att bära med sig de ut...sånt där förstör så mycket ute i vår natur...vi har oxxå haft kalasväder så de e bara att njuta i fulla drag!! ha en skön helg!! kramiz

http://www.gammtackan.blogg.se

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

24 mars 2012 09:00

Ja, går var vädret verkligen helt fantastiskt! Jag hoppas att det blir lika härligt väder idag! Har dock börjat ganska dimmigt!

Ha en trevlig helg!

http://ww.henrikolsson.eu

 
Emma och Malte

Emma och Malte

24 mars 2012 09:01

Visst ärfolk slarviga!! Har man asatditskräpet kan man ju asa med sigdet hem oxå!!
Jag tycker du skulle prova att alltid fota manuellt, för det blir ju riktigt bra:-)

Ha en skön helg! :-)
Kram

http://cockerkillarnasvardag.blogspot.com

 
Ingen bild

Brita, Siri och Smilla

24 mars 2012 20:07

Det som göms i snö kommer upp i tö.... Det är tråkigt med allt skräp, men härligt med alla vårtecken som kommer fram! Hoppas att du får en bra helg!

 
 Rudi

Rudi

24 mars 2012 22:55

Skönt att även du har haft ledigt de här fina vårdagarna! Härliga foton!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
sara

sara

30 mars 2012 09:42

Ha en kanon fredag :) Kram

http://frumelpomene.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards