Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 11 januari 2013

Attans Vad Det Blåst Kallt Idag

Av Heratorpets Vinja - 11 januari 2013 23:30

Dagen började med skön sovmorgon till strax efter kl 9   , var såå skönt   .


Har inte varit nått skönt väder alls här idag för det har blåst kallt som faan ute   . Så det blev bara en super kortis ut mot udden och över Torsharg och hem, den blev nästan 3 km.


Vid Torsharg så fick Bozza göra några valpuppletande och det var uppskattat   .


Lite bilder från dagens lilla runda kommer här.


 

Mor och dotter på promenad.


 

Kul pinne tyckte Bozza.


 

Läser lite nyheter.


 

Sötnos med snö på nosen.


 

Vinja siktar in sig på Bozza.


 

Attack....


 


 

Lite bus.


 

Bozza spanar ute på bryggan.


 

Lillskruttan.


 

Vinja älskar att snörulla.


 

Fina lilltjejen.


 

Grått och trist.


 

Fina flickor.


 

Pluttan.


 

Min fina Vinja.


 

Lite mera bus.


 

Kolla in raggen på rumpan.


Har en massa som ska göras i morgon så det gäller försöka komma i säng så fort som möjligt.

Blir väl sen som vanligt om jag känner mig rätt   .

 
 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

12 januari 2013 00:19

Om jag känner dig rätt, så kommer jag fram till samma sak!!! Det tar sin tid att komma i säng ;-)
Samma äckelväder här! Kallt så in i hoppsan. Och mera snö! Och blåst! Allt som vi inte gillar. Joo, snö gillar jag, men i rätt mängder.
Som tur är lider inte hundarna av kylan :-)
Jag vågade inte ens ta med kameran ut i dag, snön hade säkert letat sig in i varje liten springa.
Bozzas öra har blivit fint! Jaa hela hon är fin..........och Vinja med, så klart ;-)
Kram och ha en skön helg.
GÅ OCH LÄGG DIG!!!
HAHAHAHA ;-)

http://quilaoronja.blogspot.se

 
Eva H

Eva H

12 januari 2013 11:28

Blåsten har vi haft här också... Igår var någotsånär ok, men i förrgår var det så'n där som gör att man fryser inifrån på något konstigt sätt. Huuu och brrrrrrrr!
Fast annars bara tokälskar jag ju att vintern "kom tillbaka"! Om inte annat för att det syns att gamle Jesper mår så mycket bättre i det torrare med snön.
Den där raggen på sista är ju supersöt! "DU GER FULLKOMLIGT 17 I ATT ENS FÖRSÖKA ALLTSÅ!!!!" ser det ut som, samtidigt som ögonen säger "Snälla! Försööööök! Så vi kan buuuuuuuuuusa!"
TÄNK om folk kunde kolla hela hunden! (Om nu inte jag tolkar henne helfel förstås:D)
Bilden med båda sittande blev det en del fniss till:)

http://fyrfotingar.blogspot.se

 
Kerstin

Kerstin

12 januari 2013 15:03

Härligt väder har vi idag...lite kallt men en riktig vinterdag när den är som bäst! Stanna här ett tag nu så vi slipper alla väderomslag :)
Skönt med sovmorgon...det ville inte mina vänner, fattade nog inte att det blev helg helt plötsligt :) de som annars sover som grisar!
Ha en fortsatt bra helg// Kerstin

http://sagaskillar.bloggplatsen.se

 
Emma och malte

Emma och malte

12 januari 2013 21:13

Vilka söta rumpor :-D
Kram

http://cockerkillarnarsvardag.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards