Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 7 april 2010

Tar Tid Ladda Upp Filmer På Youtube

Av Heratorpets Vinja - 7 april 2010 23:13

Ja som vanligt så händer det ju inte så mycke här när inte Vinja är hemma No.   Fast idag har jag i alla fall varit och bytit däck på bilen Truck. Behöver ju inte slita på vinter däcken nu när det är barmark.

  

Tänkte jag skulle lägga in lite flera filmer idag. Men det går fruktansvärt segt på YouTube i kväll så jag vet inte om jag orkar vänta så länge. Fast om jag har tur så kanske dom hinner komma in innan jag bloggat klart Way To Go.

  

Under tiden jag väntar på filmerna kan ni ju få se lite flera bilder på dom helt bedårande söta valparna Animated Hearts. Är verkligen avundsjuk på Monika som kan se och gosa med dom varje dag.

  

  

  

Vinja ligger under bordet och spanar på sina valpar.

  

  

Verkar lite nyvaken.



Här kommer en liten snutt när dom busar lite och kampar med strumpan.








Blir tyvärr inte så bra när man zoomar med kameran när man filmar men ni får stå ut med det. Ska försöka låta bli det men man glömmer bort sig ibland.

 

  

Liten sötnos.

 

  

Skönt att vila vid sina syskon.

 

  

Äter gör dom en hel del.

 

  

Ser ut att behöva sova lite.

 

  

Kollar in vattnet som en del av dom även badat i. Tror kanske det är fotbad.

 

 

Verkar som om det gått att lägga in dom andra två filmerna också men den ena tar lite tid verkar det som. Får hoppas dom hinner komma in innan jag ger upp.

 

 

 

Här gosar dom lite med morsan.

 

 

Kommer en även en snutt när dom busar med varandra. Riktiga tuffingar är dom Happy

 

 

  

 

Så nu verkar det som om jag äntligen fått in alla filmer. Inte lätt när tekniken krånglar Thumbs Down. Eller om det är jag som inte vet vad jag gör Thinking, finns ju den möjligheten också.

 

 

I morgon blir det en lite tur till Ingrid och hälsa på lite innan jag börjar jobba. Ska försöka ta ett gäng bilder på dom sötnosarna också.


Men nu är klockan mycke så det är bäst gå och lägga sig, tog ju tyvärr lite längre tid lägga in korten än jag tänkt Sadly I Can't


Så Natti, Natti på er nu och dröm söta drömmar Dreaming







 
 
Maja Jaro o Hinta

Maja Jaro o Hinta

8 april 2010 05:20

Vilka sötnosar :)
Ha de bäst Kram

http://www.majazarges.webs.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards