Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 19 januari 2011

Sol Sol Sol :)

Av Heratorpets Vinja - 19 januari 2011 20:30

Vilket kanon väder vi haft idagBounce,blå himmel och en strålande sol  . Tyvärr var det ju rätt halt men jag märkte inget av det alls med mina nya broddar  Wakka Wakka .

  

Blev en sväng med Angie och grabbarna  Walking Dog. Vi gick ut mot Kolsta för där lyser solen så fint när det är bra väder   . Var verkligen så skönt ute när solen sken, sen blir man ju mycke gladare så fort det är ljust och solen är framme  Sunshine .

  

Vinja och Zäpo lekte lite även idag, som tur tog dom det rätt lugnt när det var så halt ute. Ute på gärdena var ingen höjdare att springa för dom heller då det var mycke skare.

  

Dagens sväng blev ca 8 km, var verkligen så härligt   . Sen var det hem, laga mat och försöka sova lite igen eftersom jag ska jobba i natt igen. 4 nätter i rad är verkligen inte kul alls  Thumbs Down .

  

En hel del kort blev det i det fina vädret  . Några av korten blev jag riktigt nöjd med   .

  

Börjar med 2 huvudbilder jag tog när vi bara var ute och rastade när jag nyss vaknat.

  

  

  

Hur söt som helst.

  

  

En sidobild också.

  

  

Zäpo och Vinja.

  

  

Kom igen då så busar vi lite.

  

  

Zäpo.

  

  

Man vara vig när man leker med morsan.

  

  

Rex kollar när Vinja och Zäpo busar.

  

  

Fina Rex som fyller 9 år idag Birthday Surprise Party.

 

  

Rex fick ett ryck och lekte lite med Zäpo.

 

  

Hmm, här luktar det spännande tycker Zäpo.

 

  

Den här pinnen ska jag bara ha säger Zäpo.

 

  

Rex. Ett av korten jag är riktigt nöjd med.

 

  

Vackra Zäpo.

 

  

Zäpo har verkligen vuxit om Vinja. Hon ser ju ut som en liten plutt bredvid honom.

 

  

 

 

  

Dragkamp med pinnen.

 

 

  

Kolla in stilen på dom.....

 

 

  

Zäpo har hittat en gren han vill ta med.

 

 

  

Vinja, Zäpo & Rex.

 

 

  

Rex, Zäpo & Vinja så fina i solen.

 

 

  

Jag är så otroligt lycklig över den här lilla flickan  . Hon är verkligen helt underbar  .

 

 

  

Mera härlig sol.

 

 

  

Mattes pärla i solljuset.

 

 

 

 

Är verkligen mycke roligare att ta kort när solen skiner, blir verkligen mycke läckrare bilder då  .

Nu måste jag skynda mig om jag ska hinna till jobbet.

Bye, Bye Heart Glasses.






 
 
Mia och Razzel

Mia och Razzel

19 januari 2011 22:06

Vilka fina bilder du fått till!

http://www.razzeltrazzel.se

 
Britt Marie o Rudi

Britt Marie o Rudi

19 januari 2011 22:20

Härligt väder idag, javisst! Och stort grattis till Rex!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

20 januari 2011 04:57

Så mycket sol fick vi aldrig igår, men jag hoppas att denna dag kan bjuda på lite :)

Härliga bilder på lyckliga vovvar :)

http://www.henrikolsson.eu

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

20 januari 2011 04:59

Sv: Vovvarnas tassar har jag tänkt på! Bitvis kommer dem att få ha skor på sig, och sen finns ju alltid möjligheten för dem att åka med i buren en och en :)

Väglaget kommer att variera i början, men i stort sett blir det landsväg, och sånt sliter ju mer :/

http://www.henrikolsson.eu

 
Annica

Annica

20 januari 2011 09:22

Grattis till Rex=) fotot på han själv är ju precis som 3D...såå verkligt och superfint! Dom andra fotona är också bara så fina, härligt väder! Jasså du har köpt broddar, ja jag har också funderat på det, går ju för fasen knappt att gå nu som det ser ut

http://leonland.bloggplatsen.se

 
Kicki

Kicki

20 januari 2011 12:08

...hon e verkligen vacker din tjejja, å ni har barmark på vissa ställen...måste ha tagit en massa på snön här e de oxxå rätt lite snö men snötäcket ligger kvar!!

http://www.gammtackan.blogg.se

 
Ingen bild

Jenny, Elba o Dio

20 januari 2011 13:55

Vilken härlig dag och vilka härliga bilder!

Här är det också vackert idag. Jag ska ge mig ut på en liten runda med Elba nu. Snart försvinner solen bakom berget så det gäller att snabba på :)
Vi hörs!

 
Hillman

Hillman

20 januari 2011 13:57

Matte tycker att du har väldigt fina schäfrar, för de har rak rygg och inte går de på knä heller. Jag vet inte riktigt vad hon menar men jag tycker oxå att de är fina.

Taxkramis och taxpussar.

http://taxar.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

20 januari 2011 15:18

Ja vilken härlig dag det var i går riktigt vårlikt.
Härlig bild på Rex o Zäpo, här är det så djupa spår efter människor och djur så mina får ta det väldigt lugnt. Visst är det härligt med en vovve som man trivs så bra med som du gör med Vinja.
Ha det bra;-)

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Annette

Annette

20 januari 2011 16:18

Härliga bilder som vanligt.
Gillar dom på Zäpo, Rex och Vinja.

Ja i dag lös solen, då måte man passa på att vara ute. så man får lite sol ljus..
sjutton vad trött man är hela tiden, beror nog på att man inte fått tilräkligt med sol, och vintern varit lång!

ha det gott
Annette och vovar

http://www.vovarna.blogspot.com

 
Kerstin

Kerstin

20 januari 2011 20:11

Ser att ni har lika härligt väder som...nu är det bara att njuta så länge det varar. jag tycker att alla dina bilder var superhärliga men jag måste säga att hundarna är otroligt snygga där du fotat huvudena...Nu får vi hålla lite tassar att det fina vädret håller i sig!
Kram på er!

http://trekillarsblogg.bloggplatsen.se

 
Junitjej

Junitjej

20 januari 2011 20:33

Vilka fina schäfrar!!

Så skönt det är med solsken! Mer sol åt folket!

http://junitjejen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards