Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 21 januari 2011

Äntligen Lite Ledigt :)

Av Heratorpets Vinja - 21 januari 2011 22:50

Så var man äntligen ledig några dagar igen Na-na-na-na, blir rätt segt med 4 nätter i radPhew.

 

Har inte gjort så mycke idag utan mest slappatHammock 1. Kan vara rätt skönt det också  Thumbs Up .

 

 

På kvällen så blev det simträning för Vinja  Swimmer som verkligen är veckans höjd punkt för min lilla flickaWoohoo!. Blev ca 25 min simning och 2*2 min i Jet Streamen.

 

Idag var tyvärr inte Angie & Rex med och simmade för Angie var sjuk  Sickly , istället så fick Per följa med och hålla i linan.

 

 

  

Ett litet kort från våran rastning.

 

  

 Circle Of Hearts .

 

 

  

Tjoohoo vad det här är kul  Wakka Wakka.

 

  

 

 

  

Mattes snygging.

 

  

Kämpar i Jet Streamen.

 

  

Är det redan slut   , jag vill ju bada mera.

 

  

Nog är det jobbigt att simma.

 

  

Man måste duscha också.

 

  

Nyduschad och fin   .

 

 

 

Nu är klockan över 23,00 så ska jag lyckas vända på dygnet så får jag nog komma i säng snart  Pillow.  Morgondagens prognos ser tyvärr inte så lysande ut då den säger det ska komma mera snö  Snowstorm. Hoppas verkligen dom har fel.

 

Hörs i morgon  Kisses.






 
 
Cruellas sida

Cruellas sida

21 januari 2011 23:37

Vet precis hur det är när man jobbat flera nätter i sträck...brukar följa med min matte och jobba..snacka om att man sover gott sen. Vilka härliga badbilder idag! Hoppas ni sover gott inatt!

http://crllaue.blogspot.com

 
Henrik Olsson

Henrik Olsson

22 januari 2011 00:04

Nu har jag turen att inte jobba natt - men i stället börjar mina dagar väldigt tidigt, så i morgon blir det sovmorgon för hela slanten! :P

Sv: Ok, då inväntar jag en banner från er två :)

http://www.henrikolsson.eu

 
Monica

Monica

22 januari 2011 10:51

Det kom inte så mycket snö här i natt, den gick att sopa bort och nu på förmiddagen lyser solen lite svagt;-)
Leendet i Jet streamen är gulligt, eller försöker hon säga att det tar emot:-)
Ha en skön ledighet;-)

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Jeanette, Sly & Enya

Jeanette, Sly & Enya

22 januari 2011 11:45

Hej, vad skönt med lite ledighet efter 4 nätter ( det brukar vara välbehövligt efter så många nattpass i rad). Vi tränar när det är så här halt och oberäkneligt underlag ute på Hundungdoms lokal, en gammal lada som de lagt matta i samt lite speglar. Svårt med moment som kräver utrymme men är ändå tacksam över att den finna och man kan ju träna delar av de momenten och nyttja till andra moment som inte kräver lika mkt yta. Kul att ni åker ner ett gäng till Kungsörs hallen, önskar er ett KANON pass:) Kram från oss

http://www.starsweepers.se

 
Ingen bild

Monica

22 januari 2011 11:47

Hoppas dom hjälper, jag svarar inte alls på dom.
När jag var opererad i käken hjälpte dom inte fick ta 2 Alvedon och en Ipren för att stå ut.
Gå försiktigt lätt att man bryter till sej utan att trilla.

 
Kicki

Kicki

22 januari 2011 12:10

...fick tebax bilen igår så i helgen blir de staden å träning på klubben...sååå bra...men vet inte hur de ser ut där...kanske e rena rama skridskobanan där med lyckades slå i backen nyss så min arm känns väl inte så jäkla rolig!! ha en bra lördag!!

http://www.gammtackan.blogg.se

 
Ingen bild

www.zamantha-freija.blogspot.com

22 januari 2011 14:34

så lycklig hon ser ut när hon simmar

 
Mia och Razzel

Mia och Razzel

22 januari 2011 16:03

Tyvärr så hade dom rätt! :-( Det snöade ju idag.
Har du kommit underfund på hur man svarar på ett inlägg utan att göra ett eget inlägg? Skall tydligen vara någon ny funktion på bloggplatsen.

http://www.razzeltrazzel.se

 
Ingen bild

Jenny, Elba o Dio

22 januari 2011 16:37

Åh! Vilka härliga bilder!!!
Simträning måste vara toppen!!!

 
Britt Marie o Rudi

Britt Marie o Rudi

22 januari 2011 17:46

Vinja, nu blev jag så där avis igen på att du får simma mitt i vintern. Härligt!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Junitjej

Junitjej

22 januari 2011 19:07

Jag berättade en gång till ägaren till en hundaffär att jag ibland låter min hund simma i bassäng. Jag fick till svar att det inte ger någonting. Simning måste väl ändå vara den mest skonsamma träningen för en hund och med jetstream så blir det ett tufft motstånd.

http://junitjejen.se

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

22 januari 2011 20:56

Sv: Ja, vi har ju dessutom städat huset idag, så vovvarna får lämna sånt utanför :P

http://www.henrikolsson.eu

 
Hillman & Illerson

Hillman & Illerson

22 januari 2011 21:41

Tyckte att du såg lite grönögd ut men det var väl inte så konstigt om du måste duscha efteråt, finns väl inget värre än vatten som kommer uppifrån, skulle va schampo då, hihi.

Taxkramisar.

http://www.taxar.bloggagratis.se

 
maria

maria

22 januari 2011 22:18

Härliga bilder. Det är underbart att simma i bassäng. Det blir så härligt trötta efteråt och sååå tillfreds. För Zero gör det verkligen nytta för hans annars onda knä. Ovärdeligt.
SV: Käraste leksaken han har.
kram från mig
/maria

http://:tassintryck.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards