Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 30 juli 2011

Sök & Bita Övningar

Av Heratorpets Vinja - 30 juli 2011 00:46

Klockan är snart 1 på natten så det kommer en väldigt snabb uppdatering.


Idag på fm så blev det lite sökträning för Vinja igen. Var verkligen duktig och kom ihåg gårdagens träning. Fick även leta på en figge utan synretning, och efter lite letande så löste hon det bra   .


Efter lunchen blev jag total däckad så Vinja och jag la oss och sov några timmar i husvagnen   . Var så jätte skönt.Lite bilder


På kvällen så har Vinja fått gjort lite bita övningar på Daniel. Det tyckte hon var super kul   . Men hu så arg hon blev också   .


Lite bilder från kvällens bita övningar kommer det här.


Först ut är Enduros Dio med husse som har lite lekövningar.


.

      


  

Linda och Enduros Clicker.


    


  

Vinja och figgen Daniel.


    

Bråka och Daniel.


  

Daniel och Barvatorps Wasp.


.

Detta är vad vi gjort idag. Nu är det verkligen dags att sova lite för vi ska ju upp kl 7.


Är ledsen att jag inte hinner in hos er så mycke under dom här dagarna. Försöker iaf svara till er som skickat kommentarer.


Natti, Natti



 
 
Monica

Monica

30 juli 2011 06:22

Visst är det härligt med en liten siesta mitt på dagen;-)))
En arg Vinja vill man inte råka ut för, bra bildsvit.
Ha en skön dag;-))))

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Henrik Olsson

Henrik Olsson

30 juli 2011 07:53

Bitövningar är riktigt roligt att göra :)

Den enda som inte fattat syftet är Bagheera :P

http://www.henrikolsson.eu

 
Anna med flock

Anna med flock

30 juli 2011 10:33

Åh vilka härligt roliga dagar ni verkar ha med massa hundträning, kul! Är det nåt bruksläger du är på? Hoppas ni har det fortsatt härligt!

http://timsevimse.wordpress.com

 
Ingen bild

Bengt-Ove & Duro

30 juli 2011 11:43

Kul att Du orkar skriva lite blogg under kursen. Skulle varit där, men blev sjuk.
Längtar efter lite bilder på Chriga.
MVH B-O

 
Kerstin

Kerstin

30 juli 2011 14:10

Åh vad mycket skoj ni verkar göra på ert läger...det är superkul att hamna i en helt annan värld där alla bara tänker hund :)
Varmt är det och då blir man ju trött, klart att det behövs en vilopaus då!
ha det fortsatt bra// Kram på er

http://trekillarsblogg.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

30 juli 2011 16:21

Håller med övriga här inne,låter som toppen dagar för er :) ... Hehe nattuggla där ;)
kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Jeanette, Sly & Maya

Jeanette, Sly & Maya

30 juli 2011 19:20

Vad kul med läger! Aldrig fel med några dagar som är inriktade på mkt hundträning med liksinnade:) Ha KANON dagar! Kram

http://www.starsweepers.se

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

30 juli 2011 23:14

Så skönt det lät med "lilla tuppluren" mitt på dagen ;-)
Kan du hjälpa mig lite nu? Jag som inte tränat samma slags träning som du....varför gör man bita-övningar? Du skriver att Vinja tyckte det var kul, men hon blev arg. Alltid kul att lära sig nytt :-) Vad tränar Bråka o Daniel på bilderna? Och varför? Kanske knasiga frågor, eftersom jag alltid haft hund, men jag har haft intresse åt annat håll.
Hoppas dagen varit lika givande som förut.
Vi ses
Kram

http://quilaoronja.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards