Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2011

Försenat Blogginlägg

Av Heratorpets Vinja - 23 augusti 2011 09:33

Är ledsen att jag inte han blogga igår men jag var så jätte tröttTired. La mig strax före kl 10 och läste lite i nya boken en stund innan jag somnade.


Tanken var ju att jag skulle åkt till bruks igår fm för lite träning. Men vädret och jag var inte inne på samma linje för det regnade som bara den hela fmRainy . Jätte tråkigt då vi verkligen skulle behöva träna när vi nu kommit med på 2 tävlingar. Men förhoppningsvis blir det bättre väder nån dag  Sunshine .


I stället så blev det lite film med dottern, vi tittade på den 3:e filmen av Twilight. Den var bra, men det blir ju inte som böckerna där man kan förklara och berätta på ett annat sätt än vad det blir på film.


Sen blev det lite städning VacuumingDustingför sonen fyller idag så det kommer lite gäster på em.


Blev även en tur till Willys för att inhandla lite fika och sen en tur till DjurMagazinet och inhandlade lite fisk till akvariumet Fishy.


Vädret var tråkigt hela dagen så lilla fröken fick sig en vilodag. Hade tänkt gå en liten sväng på kvällen men då fick jag besök av John Blund så då orkade jag inte.


2 ynka bilder blev det igår och dom kommer här.


.

  

På väg till bilen. Blött och kladdigt är det ute   .


  

Mattes flicka   .


  

Så här ser det ut hos oss just nu, så vi får väl vad det blir för väder senare.

  

.

Finns en del kvar att göra innan gästerna kommer. Ska bakas lite sockerkaka och göras tårta. Sen finns det även lite städning kvar Thumbs Down.


Kommer troligvis en liten rapport i kväll vad vi gjort under dagen. Men det blir en tidig blogg då jag börjar jobba i morgon och klockan kommer ringa halv 5 Alarm Clock.


Håll tummarna att vi slipper regn här idag så man kan gå en sväng utan att bli blöt.


Hörs senare Hello.







 
 
Monica

Monica

23 augusti 2011 10:21

Det ska visst bli sol fram på eftermiddagen om man nu kan lita på dom.
Det kan vara skönt med en vilodag ibland, det tycker nog Vinja också.
Ha en trevlig eftermiddag;-)))

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
sofie

sofie

23 augusti 2011 10:35

Här skiner idag solen och vi sak ut på picknik och försöka fotografera hundarna. Det kan gå som det vill vid en sjö och en badsugen isbjörn.

http://maysan-astrid.blogspot.com

 
Henrik Olsson

Henrik Olsson

23 augusti 2011 12:17

Finns det ingen stor hall ni kan använda för inomhusträning (så långt det går)?

Vädret tycks ju inte riktigt kunna bestämma sig nu!

http://www.henrikolsson.eu

 
becca & olga

becca & olga

23 augusti 2011 17:22

Vi hade med regn igår :( Men idag är det sol ;) Orkade inte blogga häller igår, ibland är man bara för trött för att sätta sig vid datorn ;)

http://www.aktivmedhund.wordpress.com

 
Rudi o matten

Rudi o matten

23 augusti 2011 19:16

Vi kom nyss tillbaka efter att ha tränat en halvtimme på Katrineholms BK i kväll. Första gången på en hundklubb sen i maj för oss. Rudi tyckte att det var hur kul som helst och var pigg och glad hela tiden i stället för den trötta sega hund jag haft hela våren. Hoppas det håller i sig. Vi stack hem innan skotten, ville inte riskera att förstöra den roliga upplevelsen!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Mia och Greta

Mia och Greta

23 augusti 2011 22:55

Så kan det vara ibland. Kan vara skönt med vila också. Min lilla tös håller på att bli stor :-) Har börjat löpa!

http://www.razzeltrazzel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards