Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 12 september 2011

Bara Slappat Hela Dagen

Av Heratorpets Vinja - 12 september 2011 23:26

Idag så har det inte hänt så mycke här. Vi har mest slappat och tagit igen oss efter helgen. En skön sovmorgon blev det   och en del slappande vid TV:n blev det också Recliner.


En liten kort sväng ut mot udden och Torsharg blev det på kvällen  Walking The Dog Female, vid Torsharg så fick Vinja springa några intervaller när vi gick runt gräsplanen. Blev ca 150 m * 2 * 3, det var uppskattat tyckte Vinja som var oförskämt pigg efter helgen. Matten var verkligen inte lika pigg och allert.


På kvällen blev det inga bilder för det hade börjat att mörkna, men jag hade tagit 2st på em som ni kan få se.


.

     


Hon är så söt min lilla flicka   .


I morgon ska vi nog försöka bättra oss och inte slöa så mycke, men nog är det skönt att slappa lite ibland   .


Måste bara tacka alla så mycke för alla grattis vi fått under helgen. Tusen tack  Thank You .


 







 
 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

12 september 2011 23:55

Klart man ska slöa ibland också!!! Efter er helg, så var ni absolut värda det ;-)
Näe, nu mörknar det snabbt om kvällarna, och det blir inga bra bilder med blixt precis. Riktigt fin bild på Vinja bland höstlöven :-)
Vi ska på utflykt i morrn, med bernerkompisar. Svampplockning står på schemat.
Ha det gott, min vän
Kram

http://quilaoronja.blogspot.com

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

13 september 2011 04:25

Vilka fina bilder på Vinja! :)

Sv: Ja, det var tur i oturen att jag bara hunnit 1 km!

Ha en fin dag i blåsten!

http://www.henrikolsson.eu

 
Monica

Monica

13 september 2011 06:23

Ni har verkligen gjort er förtjänta av en slappardag efter helgen.
Hon är så söt Vinja;-)))
Själv längtar jag efter en ordentlig runda i skogen.
Ha en skön dag;-)))

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Madde

Madde

13 september 2011 08:31

Så vacker hon är, blev slappt hemma hos oss med igår, inte riktigt kry igår så jag kunde slappa med gott samvete.
Testa maila på min andra mail buske75@hotmail.com

http://schaferlyan.blogspot.com

 
Ingen bild

Toconligan

13 september 2011 09:52

Vilken härlig helg ni har haft! Man blir lätt avundsjuk.:-)

 
Rudi

Rudi

13 september 2011 09:57

Snygg-Vinja! Jag hör ryktas att du börjar löpa snart Intressant, tycker jag! Puss på dig!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Hillman

Hillman

13 september 2011 14:57

Igår var vi ute mellan skurarna, men idag så blev det en slappardag. Vi hade tur på förmiddagspromenixen för då var det uppehåll, men nu regnar det som bara attan. Går inte att sticka nosen utanför dörren. Matten som måste upp till postlådan, den stackarn i det här vädret stannar i alla fall jag inne, hihi.

Taxpussar.

http://taxar.bloggagratis.se

 
Kicki

Kicki

13 september 2011 17:21

...fina foton på en fin tjejja klart man måste softa lite oxxå för att orka med!! kramiz

http://www.gammtackan.blogg.se

 
Jessica Gnista Glimma

Jessica Gnista Glimma

13 september 2011 20:20

Ni var värda en lugn dag efter att ha tävlat två dagar i rad :). Jag är ledig på torsdag den här veckan om du har tid och lust att gå promenad!!

http://www.skeppartorps.se

 
Mia och Greta

Mia och Greta

13 september 2011 21:18

Skönt att slappa ibland.
Och fina blev ju bilderna

http://www.razzeltrazzel.se

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

13 september 2011 22:40

Hm......jag tror bestämt att vi kommit helt i otakt, med varandra ;-) Hur som helst, vi hittade MASSOR av svamp. Mera än jag behövde egentligen. Det är ju det där med rensningen, puh!
Vad har ni haft för er i dag då? Har ni samma blåst hos er? DET är nog värre än något annat. Att gå i motvind, det är inte ok!
Ha det bäst, Vinja och du
Kram

http://quilaoronja.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards