Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 15 september 2011

Härlig Promenad Med Jessica & Gnista

Av Heratorpets Vinja - 15 september 2011 21:30

Har varit ett kanon väder på fm idag med en blå himmel och sol   .


Vid 10-taget så träffade vi Jessica och Gnista för en promenadWalking The Dog Female. Blev en tur bort mot Torsharg, Viggeby, upp mot Gärdtre, sen över Glömsta gård och bort mot Gökstens skolan och hem. Lite drygt 8,5 km fick vi ihop på dagens sväng.


.

   

Jessica och Gnista.


   

På väg upp mot Gärtre gård.


   

Vinja, Gnista och Jessica.


     

Vattenpaus.


   

Tjejerna poserar lite.


     

Fina Gnista.


   

Hmm, man kan undra hur långt vi gått egentligen. Gnista ser ju helt färdig ut, eller om hon bara helt enkelt är uttråkad.


   

Nu är äntligen den här grusvägen färdigt, kanon med lysen också   .


.

Sen blev det hem och slappa lite, rätt skönt efter promenaden.


På em blev det en tur ut till udden och tillbaka och då passade Vinja på att kontrollera sina bryggor vilket var flera dagar sen nu....


.

   

Hallå ni där, hänger ni på nu då och kollar den här bryggan.


   

Ser rätt okej ut där borta tror jag....


  

Hmm, här är nog nått som behöver fixas tror jag.


  

Världens bästa Vinja   .


.

I morgon så börjar jag att jobba igen, är verkligen inte kul allsThumbs Down . Men det är inte mycke att göra åt. Så ska jag orka upp när klockan ringer så börjar det snart dags att gå och sovaPillow . Kommer inte bli lätt alls då jag inte är det minsta trött.


Men jag får väl lägga mig och läsa lite i boken   .


Hinner kanske in till några av er innan jag måste leta upp sängen. Hoppas ni haft en bra dag.


Hörs i morgon   .


 





 
 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

16 september 2011 00:15

Vilken härlig promenad!
Jaa, jag undrade just över bryggorna. Hon fick väl mycket att göra idag, eftersom det var så länge sedan ;-)))
Usch o fy, tidiga mornar gillar vi INTE!!!
Hoppas du har somnat, annars vet jag, att du är helt slut när klockan ringer.
Tack, dagen har varit bra. (Förutom den jä**a svampen!!!)
Ska tänka på dig i morrn :-)
Kram

http://quilaoronja.blogspot.com

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

16 september 2011 04:48

Ni hade verkligen ett underbart väder :)

Vi fick lite sol i går eftermiddag, och sen kom åskan...

Dock var det sjärnklart i morse när jag var ute och gick, så man kan alltid hoppas att vi får lite sol idag :)

Ha en fin dag!

http://www.henrikolsson.eu

 
Sarah

Sarah

16 september 2011 07:57

Fin fina vovvar :)

http://chanellie.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

16 september 2011 08:48

Vilka härliga promenadvägar ni har, hihi kolla bryggor måste vara roligt;-)

Som mest var dom sju för exakt tio år sedan men då var det lugnare här bara att gå rakt ut i skogen. Nu har man förtätat, så lösa (snälla) hundar råkar man ut för nästan varje dag.
Var tvungen att städa bort honom så länge, det gör ruskigt ont mellan varven och bara att se hans blick sabbade hela dagen;-(
Ha det bra/Kram

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

16 september 2011 12:37

Det är en smart idé, att INTE plocka så mycket varje gång. Men hur lätt är det, man blir ju lite galen, när man ser så mycket. Eller är det kanske girig man blir, hihi.
Antar att det var tungt att ta sig ur sängen i morse :-( Men snart slutar du, och får komma hem till Vinja, och förhoppningsvis fint väder ;-)
Ha en fortsatt bra dag
Kram

http://quilaoronja.blogspot.com

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

16 september 2011 13:29

Sv: Hittills har vädret varit underbart! Himlen är fortfarande klarblå, och solen skiner som aldrig förr! :)

Trevlig helg!

http://www.henrikolsson.eu

 
Malin

Malin

16 september 2011 13:59

Oj det var ingen liten promenad ni gick :) Duktiga! .. Så fina bilder,som alltid!
Hoppas ni får en trevlig helg!
kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Annica,Älsa o BollnäsTrollet

Annica,Älsa o BollnäsTrollet

16 september 2011 18:10

Vilken härlig långpromenad ni gick och vi fick "följa" med på:) Härliga bilder...hösten är så härlig med den här höga klara luften...måtte det fortsätta så här länge!
Ha en trevlig helg :)

http://leonland.bloggplatsen.se

 
Annica

Annica

16 september 2011 21:41

Men smarta jag hade inte godkänt kommentarerna=) nu ska det funka

http://leonland.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards