Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Heratorpets Vinja - 15 mars 2011 22:56

Idag fick Vinja och jag sällskap av Vicky och hennes grabbar på våran promenad Walking Dog. Blev även idag en sväng ut mot våtmarken för att slippa halka på isen  Ice Skating.  Har inte hunnit kolla om hur våra andra vägar är, men snart är nog dom också isfria Way To Go.

 

Även idag har vi haft kanon väder med sol  . Blev tyvärr inte sån lång sväng då Vicky skulle hämta yngsta sonen från fritids kl 4. Fick ihop ca 5,5 km på dagens promenad.

 

Lite bilder lyckades jag få ihop även idag  .

 

 

   

Ja då var vi på väg, så härligt med barmarken.

 

    

Väldigt intressanta nyheter var det här.

 

    

Happy och Vinja.

 

    

Molle gillar att snöbada.

 

    

Vinja försöker komma ifatt Happy, tyvärr var jag för långsam med kameran.

 

   

Happy och Vinja kommer lunkande.

 

    

Molle har läst klart, men Vinja och Happy har lite kvar att läsa.

 

    

Verkar som om Happy hittat en hel novell att läsa. Vinja tycker hon var klar i alla fall.

 

    

Happy har lite balansövning på röret.

 

  

The Flying Happy....

 

 

  

Happy och Molle.

 

 

  

En fin gruppbild blev det också   .

 

 

 

 

 

Nu är det slut på fm-skiften så i morgon får jag sova lite längre   . Blir väl inte super länge men inte kommer jag gå upp kl halv 5 i alla fall   .


Nu ska bara Vinja ut sista gången och jag själv ska förbereda mig för sängen   .


Hoppas verkligen det fina vädret vill stanna hos oss i morgon också.

 

 







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards