Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 23 juli 2012

Av Heratorpets Vinja - 23 juli 2012 22:52

Vädret har inte visat sig från sin bästa sida idag   . Har varit mulet och trist hela dagen   , men tack o lov så har det bara kommit några få enstaka regndroppar   .

Fast det var mulet och blåst en hel del så tycker jag inte det varit speciellt kallt, runt 18 grader har vi haft.


Har ju som sagt ett gäng till valpbilder från i lördags när jag var och hälsade på Vinja och valpisarna   . Dom små fick för första gången smaka på märgben i lördags och det var attans gott tyckte dom   . Så det finns en hel del bilder på märbens ätande valpar.


.

 

Lite bus.


           

Stilstudie av Bozza som äter märgben.


 

Det är gott med märgben.


 

Hmm, är ditt godare än mitt kanske....


 

Funkar inte så bra att äta på samma ben.


 

Äntligen får man äta för sig själv.


 

Söta Bozza.


 

Mums med märgben tycker Bozza.


 

Två söta valprumpor.


 

Kan det finnas nått roligare på andra sidan staketet måntro....


 

Bessie försöker sno någons ben.


 

Tror det är Bozza som gosar lite med Ziwa.


 

Hallå där lilla slyngel....Ge faan i mitt ben....


.

Ja detta var vad jag hade att erbjuda idag. Finns lite bilder kvar som kanske kommer i morgon, eller nån annan dag.

Ha det så bra ni alla där ute och sköt om er   .

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards