Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 30 januari 2013

Bilder Från I Lördags Hemma Hos Lena & Bärra

Av Heratorpets Vinja - 30 januari 2013 21:15

Hade ju lovat bilder från i lördags när vi var hemma hos Lena och Bärra i lördags. Men tyvärr var jag så trött så jag orkade inte ens sätta på datan, så jag ber om ursäkt om ni blev lite lurade   .


Som jag berättade sist så har har jag haft en toppen helg hemma hos Lena, Bärra och dom andra grabbarna   . Dom har haft super kul och det har funkat så bra fast Bozza löper   .


I lördags så gick vi en sväng med alla 5 och det blev självklart en massa kort tagna och en del av dom kommer här.


 

Bärra brottar ner syrran.


 

Fina Ego.


 

Ego, Bärra, Bozza och Qalle.


 

Bozza och Bärra.


 


 


 

Fina Bärra   .


 

Hela gänget.


 

Söta Bärra   .


 

Syskon kärlek   .


 

Söta Bozza   .


 


 

Hittat en bra pinne.


 


 

Dra du så håller jag....


 

Så fina.


 


 

Var en väldans kul pinne.


 

Sötisar.


 

Min vackra Vinja.


 

Ego har siktat in sig på nått.


 

Bärra, Bozza och Vinja.


 

Liten paus i snön.


 


 

Bozza brottar ner brorsan.


 

Hallå där....Ge mig din kotte....


 

Pluttisar.


 

Den här bilden gillar jag   .


 

Hon är envis syrran med sin kotte.


 

Söta Ego.


Ja det var bilderna från i lördags. Idag så blev det en tur vid Våtmarken på ca 4,5 km. Var inte skönt då det blåste attans mycke så jag frös som bara den   . Tog aldrig några termobyxor då det var plus grader vilket jag ångrade attans snabbt   .


Bilderna som jag tog idag kommer i morgon eller nån annan dag när jag hinner med.


Var sista fm idag så i morgon får jag lite sovmorgon   , det ska bli så skönt   .



 
 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

31 januari 2013 04:29

Vilka härliga bilder - och vad mycket snö ni har!!

http://www.henrikolsson.eu

 
Lindha

Lindha

31 januari 2013 13:56

Vilka härliga bilder! :) Dina vovvar är iaf snälla o ställer upp med lite actionbilder, när jag tar fram kameran så slutar min direkt...
"Valparna" börjar väl närmare sig året snart? Dom börjar iaf se ut som mer schäfern nu är valpar :)
Kram

http://vildarna.bloggplatsen.se

 
Kasper

Kasper

31 januari 2013 20:21

Åh vad kul dom hade! Busigast gänget! :D

http://kasperian2.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards