Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 20 maj 2013

Varit Och Spårat I Kjula Idag

Av Heratorpets Vinja - 20 maj 2013 23:46

Idag så har vi varit i Kjula och spårat lite. Bägge tjejerna skötte sig kanon   men huu vad varmt det blev för dom   .


Bozzas spår blev ca 2-300 m med 7 apporter i, att det ligger så många redan är för den lilla räser råttan ska lära sig att ta det lite lugnare i spåret. Så vid varje apport så går vi lite åt sidan och myser lite och hon får lite gottis innan vi fortsätter igen.


Vinjas spår blev nästan 700 m med 6+slut, även hon hittade alla och skötte sig kanon   .


Solen sken riktigt ordentligt   så det blev super varmt så det blev bara en kort rastning för tjejerna efter spåret.


Det är natt vecka denna vecka och som vanligt kom jag alldeles för sent i säng på em så jag får väl se hur trött man blir i natt   .


Blev inte så mycke bilder idag, men några har jag i alla fall att bjuda på.


 

Vinja efter avslutat spår.


 

Bozza med sina pinnar som hon hittade i skogen.


 

Det är jobbigt att spåra i värmen tycker Bozza som tar sig en paus i skuggan.


 


 

Fast busa lite orkades det med i alla fall.


 

Tjejerna tyckte det var alldeles för varmt ute idag   .


 


   

Känns som det snart inte finns nån skog kvar snart om dom ska hålla på så här   .


.

Igår så var jag föresten och fotade en massa ungdommar som tränade IPO med sina hundar. Dom ingår i en ungdoms satsning för IPO intresserade tjejer och killar. Dom var grymt duktiga med sina hundar   . Så fort jag fixat bilderna så kommer jag lägga ut några här. Blev nästan 1000 kort så ni förstår att det tar lite tid att fixa och sortera dom   .


Ha det så bra alla och hoppas ni får en god natts sömn   . Själv måste jag tyvärr hålla mig vaken många timmar till.

 
 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

21 maj 2013 05:05

Ja, värmen blir snabbt ett litet problem för vovvarna - men med lite bad då och då funkar det! :)

http://www.henrikolsson.eu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards