Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 17 maj 2011

Hinner Inte Så Mycke När Man Jobbar Natt

Av Heratorpets Vinja - 17 maj 2011 20:17

Idag har man inte hunnit med så mycke, blir så när man jobbar natt.

  

Har varit rätt mulet på em Black Cloudmen hade kanon tur även idag att klara hela promenaden utan att det började regna.

  

Blev inte sån jätte lång sväng idag, gick ut mot udden, scout stugan, Torsharg och ut mot Viggeby och vände Walking The Dog Female. Blev en sväng på lite drygt 6,5 km.


Blev även en liten pytte träning på Torsharg på tillbaka vägen. Blev lite kryp, starter och vänster svängar. Inkallning med stå o ligg med fokus på att komma lite snabbare efter ligget. Tycker våran lilla träning gick bra idag yes.


Nu är det inte många minuter kvar innan jag måste åka till jobbet, så det blev en väldans kort blogg och lite bilder idag I'm sorry. Blir förhoppninsvis bättre i morgon då jag gör min sista natt nu och sen är lite ledig Woohoo!.



  

På väg ut mot udden. Var rätt mörka moln ute.


  

Ännu mera mörka moln ut mot Viggeby var det.


    

Vinja tyckte det var kul att springa lite i vattnet.


  

Mattes lilla pärla.


  

Vinja på grönbete. Ibland undrar jag om hon tror hon är en liten kossa   .


  

En vacker regnbåge såg jag precis innan jag skulle börja blogga idag. Visst är den vacker och nog undrar man allt om det finns någon skatt vid regnbågens slut Thinking.



Nu måste jag rusa till jobbet men vi hörs i morgon igen Hello.







 
 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

17 maj 2011 21:36

Det vore ju nått´, om det fanns en skatt vid regnbågens slut ;-) Molnen var riktigt mörka i dag, men vi klarade oss från regn.
Ha en bra sista natt!
Kram

http://quilaoronja.blogspot.com

 
Rudi

Rudi

17 maj 2011 22:18

Vi kom just hem från träningstävling i Arboga. Regnet vräkte ner , det åskade och man hande sljutövning på skjutbanan bredvid, så snacka om många störningar. Så blev poängen därefter också.Två nollor och sammalagt 191 p, 192 ger ett tredjepris,Men vi fick en andraplacering, ettan fick ihop 194 p. Ingen lysande träningstävling för någon av oss alltså. Rudi var den enda som överhuvudtaget hittade till Rutan, även om det tog tid :-)

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Malin

Malin

18 maj 2011 00:21

Bugar och tackar för daglig dos av fina bilder :) ... Jätte vacker regnbåge! Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Jeanette, Sly & Maya

Jeanette, Sly & Maya

18 maj 2011 06:35

Fina bilder som alltid:) Skönt att förena nytta med nöje på promenaden med lite träning. Härligt att det gick bra! Ha en skön ledighet! Kram från oss

http://www.starsweepers.se

 
Team AROZ

Team AROZ

18 maj 2011 10:12

Hmmm, trodde att jag skrev en kommentar i din blogg igår...men det gjorde jag tydligen inte :S ... Var en riktigt härlig promenad vi hade :D tycker vi ska få med oss lite fler människor & hundar nu nån dag och ta en promenad igen där (med lite fika oxå denna gång) :D !!

Skönt att ni klarade er ifrån det hemska regnet igår :D Det vart ju bara värre & värre under em o kvällen....
Vi hörs sen :D Kramizar !!

http://www.angieorex.se

 
Henrik Olsson

Henrik Olsson

18 maj 2011 12:05

Jag tycker själv inte att jag får gjort så mycket nu - och jag jobbar ändå dag. Man känner sig ständigt trött, och något omotiverad :S

En skatt vid regnbågens slut hade helt klart varit något!

http://www.henrikolsson.eu

 
Sarah

Sarah

18 maj 2011 15:05

Skönt lite ledighet! :)

http://starlet83.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

18 maj 2011 15:13

Ja detta gräsätande varvat med maskrosor Kajsa hade gul och mycket poop i dag, skulle behöva en svart sopsäck när jag går ut med dem;-)))))
Härlig bild på regnbågen.
Ha en skön ledighet;-)))))

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Hillman

Hillman

18 maj 2011 16:01

Matte säger att "om regnbågen mulnar bort blir det mera regn men om den klarnar bort så blir det fin väder", gammalt skrock skulle jag vilja säga, hihi.

Vinja är prexis som mig, hittar jag grönt och frodigt gräs då måste jag bara beta, då säger matte "är du en kossa muuu". Hon ska få för muuu hon vänta bara när jag får tag i hennes nakna tår, dem kan man nagga lite på, fast inge hårt förstås, hihi.

Taxpussisar.

http://taxar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards