Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 1 februari 2014

Igår Var Det Simträning För Tjejerna

Av Heratorpets Vinja - 1 februari 2014 13:30

Den envisa förkylningen verkar inte vilja ge med sig   , visst jag är lite bättre men orkar fortfarande inte gå några promenader   .


Så det var himla tur att det stod simträning på schemat igår   . Strax efter kl 18,00 gav vi oss iväg i snöstormen så det gick inte fort att åka dit.


Det blev ca 30 minuter simträning för tjejerna igår, för Vinja blev det 2*15 intervaller i Jet Streamen och lite hopp från rampen och för Bozza blev det mest hopp från rampen och även självklart lite simning. Känns skönt att dom fått göra sig av med lite energi i alla fall   .


Här kommer det lite bilder från gårdagens simträning.


.

 

Kan du flytta på dig morsan så jag kommer i.....


   

Ähh, strunta i det, jag hoppar....


 

Undrar vad dom siktat in sig på.


 

Bozza tar ett skutt.


 

Vinja kan hon också. 


   

Mitt lilla blötdjur.


   

Mor och dotter.


Lillskruttan.


   

Badbruden. 


Vi hoppar när jag räknar ....   


 

Bozza hoppar i poolen.


   

Min sötnsar.


Vinja.


   

Bozza.


       

Förskte fånga Bozza framifrån när hon hoppade men det blev sådär....


  Mattes älsklingar   .


   

   

Lite olika hoppstilar på Bozza.


        

Lite olika hoppstilar på Vinja.


 

Min fina Bozza   .


.

Ja det var gårdagen det. Just nu är tjejerna ute med en kompis och hennes hund så det känns skönt att dom får röra på sig fast deras matte inte orkar gå.


Men nu hoppas jag verkligen att ja blir frisk snart för nu börjar det bli super trist att inte orka göra nått alls   .

 
 
Henrik Olsson

Henrik Olsson

1 februari 2014 18:15

Vad härligt det ser ut! :)

http://www.henrikolsson.eu

 
Lillian

Lillian

1 februari 2014 23:13

Tenk å kunne bade og sprute alt en vil inne, svømme og ha det kjempegøy midt på vinteren!

http://www.sognafaret.no

 
Kerstin

Kerstin

2 februari 2014 18:20

Ser verkligen härligt ut för tjejerna :)
Krya på dig // Kram

http://sagaskillar.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Carraz matte

3 februari 2014 14:02

Krya på dig! Vattenträningen verkar ju hur kul som helst !

Förkylning är det här också så det är mest vila som gäller. Promenaderna blir inte långa så Carraz blir inte alls nöjd....

 
Emma och Malte

Emma och Malte

3 februari 2014 20:46

Hoppas du blir bra från din förkylning snart! Aldrig roligt att vara sjuk..
Simträning verkar sååå bra för hundarna, hade med velat prova det på Malte :)

http://cockerkillarnasvardag.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards