Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 4 februari 2014

Fortfarande Bara Korta Promenader

Av Heratorpets Vinja - 4 februari 2014 23:56

Orkar fortfarande tyvärr inte gå så långa promenader med tjejerna   . Idag blev det en sväng som blev ca 3 km, dom busade lite i snön men inte super mycke.


Gillar tyvärr inte att motionera hundarna med boll, men för att dom skulle röra sig lite så blev det kast med boll på gärdet så dom skulle få springa lite i alla fall.


Får hoppas verkligen att förkylningen ger sig snart för nu är jag trött på att inte orka göra nått alls   .


Någon sol har vi inte sett på länge så som vanligt så bilderna blir tyvärr därefter   .


Här kommer i alla fall lite bilder från våran lilla sväng.


.

 

Utsikt från slussen.


 

Bozza utforskar bryggan.


Är tyvärr rätt halt där det delvis smält bort snön.   


   

Lite bus.


Mattes sötnosar   .


     

Fina Vinja   .


 

Söta Bozza   .


   

Utforskar ett släp.


 

Kommer du med och springer nu då morsan....


 

Nej du, ja går åt det här hållet....


   

En flygande Bozza.


Attack på morsan.


     

Busiga flickor.


 

Lillpluttan.


Vinja.


    

Dragkamp.


Full fart mot bollen.


     

Busiga flickor.


.

Ja det är vad som hänt här på fm idag. Nu börjar det dra ihop sig att lägga sig för i morgon så är det dags för Bozza att träna i Treadmillen igen   . Ska bli spännande se hur dom lägger upp henne träningspass i morgon.


Ha det så bra och natti, natti   .


      

 
 
Lillian

Lillian

5 februari 2014 18:52

Ser ut til at de er riktig så flinke til å aktivisere seg i snøen på tur! Fine jenter det <3

http://www.sognafaret.no

 
Kerstin

Kerstin

5 februari 2014 22:17

Jobbigt att vara förkyld:) jag är glad att jag har tomten då!
Härliga bilder på dina tjejer!
Kram

http://sagaskillar.bloggplatsen.se

 
Sara

Sara

6 februari 2014 02:35

Hej!!

Sara med Jizza här som tittar in igen, blev så sugen på att blogga igen så gjort en blogg :)

Underbara bilder som alltid på dina fina tjejer!

http://hungryeyes.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards