Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 2 september 2014

Här Kommer Lite Bilder Från I Söndags

Av Heratorpets Vinja - 2 september 2014 23:37

I söndags fm var vi och tränade på travbanan på Sundbyholm med Laila.


Var första gången med kommendering och för att vara första gången tycker jag det gick bra   . Efter träningen så gick vi bort till badet i Sundbyholm och fotade alla hundarna i vattnet o på stranden.


Det blev väldans mycke bilder som blev bra så jag hoppas ni står ut med en massa bilder.


.

   

Fina Izac.


     

Söta Ghost.


     

Min fina Vinja.


 

Ghost och Vinja. 


 

Vinja med en pinne.


 

Bozza i vattnet.


.

Här kommer en bildserie på en sprallig Ghost i vattnet.


.

         


 

Izac.


 

Vinja.


 

Bozza.


   

Lipar åt fotografen.


.

Här kommer en bildserie när Ghost busar med Izac i vattnet.


.

                   



   

Izac.


.

Här kommer lite bilder när Ghost busar med Vinja.


.

           



 

Bozza, Vinja och Ghost.


 

Vinja, Bozza, Izac och Ghost.


.

Här kommer en bildserie på Izac.


.

             


 

Bozza, Vinja och Izac.


Min söta Bozza.


 

Vinja letar efter nått i vattnet.


 

Bozza, Ghost och Izac.


.

Här kommer lite bilder på Vinja och Ghost igen.


.

           


   

Izac och Ghost.


   

Söta Ghost.


    

Men kasta då....


 

Tjejerna är på G.


     

Vinja letar efter stenen som jag kastade ut.


.

Ja det var bilderna från stranden i söndags. Hoppas att ni orkade kolla på alla bilder.







 
 
Malin

Malin

3 september 2014 09:14

Vad härligt att du själv e nöjd med en lyckad träning :)
Så fina bilder på super söta hundar :) , skoj att umgås med dom kan jag tänka mig.
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards