Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 5 maj 2014

Av Heratorpets Vinja - 5 maj 2014 22:07

Idag blev det en promenad i skogen på ca 6,7 km. Blev även ett uppletande för tjejerna med 5 föremål var, det gick bra   .


Vi han även med ett litet kort lydnadspass. För Bozza blev det lite fritt följ, framförgående med boll, apportering och lite läggande.


Med Vinja så blev det bara snabba delen på framåtsändande, vill inte träna så mycke när hon vilat.


Självklart så blev det lite blandande bilder från promenaden som kommer här.


.

 

Min fina Vinja i solen.


 

Min söta Bozza.


 

Utsikt vid udden.


 

Tjejerna poserar vid vattnet.


   

Lekte lite med kameran.


 

Vinja   .


 

Bozza.


.

Uppletande med Bozza.


.

   

Min duktiga Bozza   .


.

Vinja uppletande.


.

       

Min duktiga Vinja   . 


 

Duktiga tjejer efter dagens uppletande.


     

Lite dragkamp och bägge är lika envisa.


 

Fotade lite söta vita blommor.


.

Ja det är vad som hänt idag. Nu är det bäst att göra sig klar så man hinner sova nått innan det är dags att gå upp   .


Så natti, natti på er    

   


Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards